
Fiat 124 Spider – znamy polskie ceny
Długo oczekiwany kabriolet od Fiata w końcu pojawi się w polskich salonach. Włoska marka rozpoczęła zbieranie zamówień na model 124 Spider, a także podała oficjalny cennik.
Nowy Fiat 124 Spider powstał w kooperacji z Mazdą, która od kilku dekad produkuje model MX-5. Włoski kabriolet to propozycja dla kierowców, którzy poszukują nie tylko wiatru we włosach, ale także docenią tylny napęd i sportowe właściwości jezdne.
Pod maską Fiata zamontowano silnik benzynowy o pojemności 1,4 litra wspomagany przez turbodoładowanie. Maksymalna moc tego silnika do 140 KM, a szczytowy moment to 240 Nm. Samochód wyposażony w sześciostopniową skrzynię biegów przyspiesza do setki w 7,5 sekundy. Jego prędkość maksymalna to 215 km/h.
Włoski roadster będzie oferowany w dwóch wersjach. Podstawowa nazywa się 124 Spider i startuje od ceny 110 tys. zł. Na liście wyposażenia standardowego znajdziemy takie elementy jak: radio DAB z 7-calowym ekranem, 2 głośniki w zagłówku fotela kierowcy, 16-calowe felgi ze stopów lekkich, klimatyzacja manualna, aktywne zagłówki przednie, tylne światła w technologii LED, centralny zamek ze zdalnym sterowaniem, tempomat, wspomaganie kierownicy.
W ofercie będzie dostępna także bogatsza wersja 124 Spider Lusso. Chętni będą musieli za nią zapłacić co najmniej 117 tys. zł. Znajdziemy tam dodatkowo: pakiet „widoczność” (adaptacyjne przednie światła (AFS) LED, spryskiwacze reflektorów, czujnik zmierzchu i deszczu), 17-calowe felgi ze stopów lekkich, klimatyzację automatyczną, Tapicerkę skórzaną, podgrzewane przednie fotele, dwie chromowane rury wydechowe.
Dla porównania bliźniacza Mazda MX-5 startuje od 89 900 zł.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: