Europejki lubią Sparka!
Spark zyskał szczególną sympatię Europejek – dane firmy potwierdzają, że w Europie 59 procent właścicieli Sparka to kobiety, a w Polsce stanowią one połowę osób kupujących najmniejszy model Chevroleta.
Chevrolet Spark powstał z myślą o potrzebach młodych kierowców kupujących swoje pierwsze auto, zabieganych mam, które potrzebują drugiego środka transportu, jak również emerytów szukających niewielkiego auta miejskiego.
Zmiany w stylizacji nadwozia oraz w wyposażeniu Sparka z roku modelowego 2013 sprawiły, że do rodziny Chevroleta dołączyły kolejne kobiety.
Ivana, właścicielka Sparka z Chorwacji, uwielbia swój samochód, ponieważ dzięki niemu może czerpać dużą przyjemność z jazdy. „Kocham mojego Sparka, gdyż jest częścią mnie”, mówi przedszkolanka. „Zawsze mnie uszczęśliwia i inspiruje, więc staram się o niego dbać, aby zawsze wyglądał fantastycznie”.
| Ivana z Chorwacji i jej Spark |
![]() |
|
fot. Chevrolet
|
„Szukając samochodu dla siebie natrafiłam na Sparka – jego sportowe linie zafascynowały mnie do tego stopnia, że zakochałam się w nim. Samochód doskonale się prowadzi, jest oszczędny i ma przydatne wyposażenie, łącznie z klimatyzacją. Mogę również podłączyć do pokładowego radia swój odtwarzacz MP3. Nazwałam go 'dzidziuś’, bo jest taki słodki”, dodała Ivana.
Młoda kobieta spędza mnóstwo czasu w swoim aucie: „Odwiedzam inne miasta, jeżdżę na wycieczki, do przyjaciół i znajomych, jak również do pracy”.
Z kolei w Wielkiej Brytanii mieszka kolejna fanka Sparka o imieniu Alex – to zapracowana mama w rodzinie zastępczej, opiekująca się dziewięciorgiem dzieci. Dla niej Spark jest swoistym kołem ratunkowym. Jej dzieciom podoba się „uśmiech” auta oraz jego przestronne wnętrze, w którym mogą miło spędzać czas.
„Lubimy naszego Sparka, ponieważ jest kompaktowy na zewnątrz i duży w środku, a także oferuje mnóstwo przydatnych schowków na wszelkie przedmioty, które noszą ze sobą dzieciaki – poczynając od zabawek, a kończąc na tornistrach szkolnych”.
![]() |
| fot. Chevrolet |
34 procent właścicieli Chevroleta Sparka to rodziny z dziećmi.
„Przy tak dużej rodzinie jak nasza podróżujemy dwoma samochodami, więc cenimy również niskie koszty eksploatacji i przystępną cenę auta. Należy jednak podkreślić, że priorytetem jest dla nas bezpieczeństwo”, dodała Alex.
22 procent nabywców wszystkich aut to emeryci. Brigitte z Belgii przyznaje, że Spark daje jej niezależność, w związku z czym może w dowolnej chwili odwiedzić wnuki lub jechać na zakupy. Brigitte chwali też swój samochód za to, że łatwo się prowadzi i łatwo nim zaparkować pod zatłoczonym centrum handlowym.
„Mój Spark jest bardzo komfortowy, pozwala na zajęcie doskonałej pozycji za kierownicą i jest zaskakująco przestronny, jak na te gabaryty wnętrza. Doceniam fakt, że wszystkie przełączniki są czytelnie opisane i łatwo je dosięgnąć. Przydatną funkcją są też automatycznie wyłączające się światła, które pozostają włączone chwilę po otwarciu drzwi kierowcy – to wspaniałe udogodnienie”.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem


Zostaw komentarz: