Euro RSCG Peugeot Rally w natarciu
Marka Peugeot wypuściła właśnie reklamę, która ma na celu stworzyć długotrwałe relacje ze swoimi klientami czy im się uda oceńcie sami?
Reklama jest perfekcyjnym przykładem wykorzystywania emocji do promowania marki. |
fot. YouTube
|
Najnowsza reklama promująca Euro RSCG Peugeot Rally oparta została na emocjach związanych z dzieciństwem. Clip zaczyna się od sceny, w której chłopiec biegnie przez podwórko z samochodzikiem w ręku. Obrazy przeskakuje na inne dziecko bawiące się małym Hotwheelsem, potem na następne i następne, po czym mały samochód przemienia się w prawdziwych rozmiarów auto wchodzące w zakręt. Peugeot stara się udowodnić, że ma niezliczone pokłady energii, jeśli chodzi o samochody.
Reklama jest perfekcyjnym przykładem wykorzystywania emocji do promowania marki.
Najnowsze
-
Jeden jechał za szybko, drugi wymusił – kto jest winny w tej sytuacji?
Niebezpieczna sytuacja i spór dwóch kierowców, którzy są przekonani do swoich racji. Który z nich powinien dostać mandat? -
Co z nowym podatkiem dla kierowców? Rząd ma nowy plan, jak uderzyć nas po kieszeni
-
Minister Gawkowski stracił samochód za 100 tys. zł. Oszukali go metodą „na bliźniaka”
-
Ile samochód przejedzie na rezerwie? Ile pojadę z zasięgiem 0 km?
-
Znaki C-5 oraz D-3 wyglądają prawie identycznie, ale kierowca nie może ich pomylić
Zostaw komentarz: