Euro RSCG Peugeot Rally w natarciu
Marka Peugeot wypuściła właśnie reklamę, która ma na celu stworzyć długotrwałe relacje ze swoimi klientami czy im się uda oceńcie sami?
Reklama jest perfekcyjnym przykładem wykorzystywania emocji do promowania marki. |
![]() |
fot. YouTube
|
Najnowsza reklama promująca Euro RSCG Peugeot Rally oparta została na emocjach związanych z dzieciństwem. Clip zaczyna się od sceny, w której chłopiec biegnie przez podwórko z samochodzikiem w ręku. Obrazy przeskakuje na inne dziecko bawiące się małym Hotwheelsem, potem na następne i następne, po czym mały samochód przemienia się w prawdziwych rozmiarów auto wchodzące w zakręt. Peugeot stara się udowodnić, że ma niezliczone pokłady energii, jeśli chodzi o samochody.
Reklama jest perfekcyjnym przykładem wykorzystywania emocji do promowania marki.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: