
Erik Buell Racing szykuje premiery
Przez kilka ostatnich miesięcy firma EBR Motorcycles milczała na temat kolejnych ruchów. Nowi właściciele w końcu zabrali głos. Pierwsze wzmianki są obiecujące. Wygląda na to, że marka szykuje nowy motocykl.
Kilka dni temu odbyła się krótka konferencja prasowa podczas której prezes EBR, Steve Smith, zapewnił wszystkich zgromadzonych, że firma zaczyna się odradzać, a wszystko jest na dobrej drodze. Motocykle tej marki są cały czas dostarczane do salonów, a następnie do klientów.
Z kolei Bill Melvin, czyli właściciel firmy EBR, zapowiedział jesienną nowość. Na rynku pojawi się nowa maszyna, która na razie jest określana słowami „szybki, mroczny i niski”. Pierwsze doniesienia mówią o motocyklu opartym na platformie 1190, który powstanie w myślą o motocyklistach poruszających się w mieście. Z kolei za dwa lata pojawi się zupełnie nowa platforma, która pozwoli na konstruowanie jednośladów z dolnej półki, kosztujących poniżej 10 tys. dolarów.
Największą niewiadomą są plany EBR na rynku europejskim. Na razie firma nie zapowiedziała żadnych nowości na targach Intermot oraz EICMA.
Najnowsze
-
XPENG P7, G6 i G9 – wideo z pierwszych jazd w Polsce! Ceny, dane techniczne, rywale. Oto chińskie modele, które rzucają rękawicę Tesli
XPENG, chiński producent elektrycznych samochodów, właśnie debiutuje w Polsce z trzema modelami: sportowym sedanem P7, SUV-em coupe G6 oraz flagowym SUV-em G9. Każdy z nich łączy futurystyczny design, zaawansowaną technologię i konkurencyjne osiągi – często przewyższając Teslę, Audi czy BMW. Czy XPENG ma szansę podbić polski rynek, oferując więcej za mniej? Sprawdziłam wszystkie trzy modele na torze, porównując je […] -
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
-
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
Zostaw komentarz: