Elektryczne deskorolki Fiat 500 już w Polsce. Ile kosztują?

Poruszanie się po mieście, szczególnie w godzinach szczytu, nie należy do najłatwiejszych zadań. Chcąc uniknąć stania w korku warto sięgnąć po niekonwencjonalne środki, dzięki którym z miejsca na miejsce przeniesiemy się o wiele szybciej. A może by tak wybrać się deskorolką?

Jednym z takich rozwiązań jest elektryczna deskorolka – alternatywa dla auta, roweru czy elektrycznej hulajnogi. Urządzenie jest lekkie i ma niewielkie wymiary, dzięki czemu można je zabrać ze sobą praktycznie wszędzie.

Deskorolka elektryczna Fiat F500-6.5 waży niewiele ponad 9kg i została wyposażona w koła o średnicy 6,5″. Sercem urządzenia jest silnik o pojemności 500W, który pozwala rozpędzić się jej od 12 do 15km/h i, w zależności od podłoża po którym będziemy się poruszać, przejechać zasięg od 15 do 20km. Czas ładowania deskorolki to maksymalnie 2,5 godziny. Pojazd, który dzięki normie szczelności IP54 jest odporny na piasek, kurz oraz niewielkie zachlapania jest odpowiedni dla osób, których waga nie przekracza 120kg. Deskorolka Fiat F500-6.5 kosztuje 499zł.

Elektryczne deskorolki Fiat 500 już w Polsce!

Najnowszy model deskorolki elektrycznej Fiat F500 X 8.5 to model z bardzo dużymi, bo aż 8,5” kołami. Dzięki wyjątkowo szerokim oponom o terenowym bieżniku urządzenie świetnie sprawdzi się w bardzo wymagającym terenie – na leśnych ścieżkach, żwirowych drogach czy w miejscach, gdzie jest dużo wysokich krawężników. Pojazd, dzięki normie szczelności IP54 gwarantuje też odporność na piasek, kurz oraz niewielkie zachlapanie.  Deskorolka posiada duży, 700W silnik, rozpędza się do 15km/h, a jej maksymalny zasięg na jednym ładowaniu baterii, które nie przekracza 2 godzin to 20km.  Dostępna deskorolka Fiat F500 X 8.5 kosztuje 999zł.

Fiat F500-6.5:
Średnica kół: 6,5″
Prędkość maksymalna: 12-15 km/h
Moc silników: 500W (250 W x 2)
Zasięg maksymalny: 15 – 20 km 
Akumulator: 4000mAh Lithium
Czas ładowania baterii : około 2.5 godziny
Zabezpieczenie przed przeładowaniem: Tak
Max dozwolone obciążenie: 120 kg
Min wymagane obciążenie: 30 kg
Wodoodporność: IP54 
Waga: 9,2 kg

F500 X 8.5:
Wymiary: 71,00 x 21.50 x 25,00 cm
Średnica kół: 8,5″
Prędkość maksymalna: 15 km/h
Moc silników: 700W (350 W x 2)
Zasięg maksymalny : do 20km 
Kąt wzniosu: 30 stopni
Akumulator: 4000mAh Lithium
Napięcie akumulatora: 36V
Czas ładowania baterii: około 2 godzin
Zabezpieczenie przed przeładowaniem: Tak
Max dozwolone obciążenie: 120 kg
Min wymagane obciążenie: 30 kg
Wodoodporność: IP54 
Wysokość do ziemi: 15 cm
Waga: 12,7 kg

Najnowsze

Nowy Volkswagen Arteon będzie również w wersji Shooting Brake. Znamy szczegóły!

Volkswagen Arteon, model klasy Gran Turismo, zostanie zaprezentowany w nowej odsłonie. Po debiucie odświeżonego modelu, dostępna będzie również druga odmiana nadwoziowa – Shooting Brake. Co wiemy o nim jeszcze?

Volkswagen Arteon, w związku z debiutem drugiej wersji nadwoziowej, przeszedł gruntowne odświeżenie. Samochód otrzymał zupełnie nową deskę rozdzielczą, która jeszcze lepiej pasuje do ekskluzywnego charakteru tego modelu. Pozwala ona na zastosowanie najnowszych systemów multimedialnych (MIB3), które zapewniają jeszcze lepszą łączność ze światem zewnętrznym. Zmieniła się również gama oferowanych zespołów napędowych.

Czytaj więcej: Volkswagen Arteon R-Line Edition już dostępny w sprzedaży. Znamy cenę!

Zaletą nowych zespołów napędowych są również duży moment obrotowy i niska emisja dwutlenku węgla. Ponadto, odświeżone Gran Turismo będzie wyposażone w nowoczesne systemy asystujące. Przykładem może być system Travel Assist, który w granicach działania zapewniapółautomatyczną jazdę. System zaprojektowano specjalnie z myślą o długich podróżach – w ich wypadku nowy Arteon do prędkości 210 km/h będzie mógł przejąć takie funkcje, jak przyspieszanie, hamowanie i kierowanie. Oczywiście, pod kontrolą kierowcy.

Światowa premiera i kolejne informacje na temat Arteona i Arteona w wersji Shooting Brake będą dostępne jeszcze w czerwcu.

Najnowsze

Wielu kierowców uważa się za mistrzów kierownicy. Teraz nawigacja powie jak jest naprawdę

71/100 kierowców uważa, że gdyby wszyscy kierowcy jeździli tak, jak oni, na drogach byłoby bezpieczniej. To wyniki krótkiej ankiety, którą w ostatnim czasie przeprowadził jeden ze znanych dostawców nawigacji. Dziś udostępnił kierowcom rewolucyjną funkcję, która oceni ich styl jazdy!

Dostawca popularnej wśród kierowców nawigacji postanowił wprowadzić do aplikacji coś, co może nieco utemperować nasze ego za kierownicą. W najnowszej wersji NaviExpert z Google Play kierowcy znajdą historię swoich tras wraz z oceną stylu jazdy.

Mój styl jazdy to nowa zakładka, która jest teraz dostępna w menu aplikacji. Pojawiać się tam będą wszystkie trasy przejechane z nawigacją NaviExpert, a także oceny stylu jazdy. Wystarczy aktywować funkcję „Mój styl jazdy” poprzez akceptację jej regulaminu. Po aktywacji aplikacja prezentuje mapy tras przejechanych z NaviExpert wraz z informacjami o dystansie, czasie przejazdu oraz oceną stylu jazdy.

Wielu kierowców uważa się za mistrzów kierownicy. Teraz nawigacja powie jak jest naprawdę

Każda z tras po ok. 15 minutach od jej zakończenia otrzymuje ocenę stylu jazdy na podstawie przepisowej jazdy, czyli przestrzegania ograniczeń prędkości, a także płynności hamowań i przyśpieszeń. Ocena przyjmuje wartość pomiędzy 0 a 10, gdzie 10 jest oceną za wzorowy styl jazdy, a 0 oznacza najgorszą z możliwych ocen. Dla ułatwienia, każda ocena ma przypisany swój kolor. Zielony oznacza, że styl jazdy jest na bardzo dobrym poziomie. Żółty, że wymaga poprawy. Czerwony oznacza, że styl jazdy kierowcy wymaga wiele pracy.

Nowa funkcja jest dostępna dla wszystkich użytkowników NaviExpert korzystających z aplikacji od wersji 11.4.309. 

Żródło: NaviExpert

Najnowsze

Nowy Hyundai Santa Fe. W ofercie hybryda plug-in

Hyundai opublikował pierwsze zdjęcia i filmy nowego Santa Fe. Nowa wersja SUV-a Hyundaia oferuje szereg ulepszeń oraz nowe układy napędowe - hybrydowy i hybrydowy plug-in. Kiedy będzie dostępny w sprzedaży?

Nowy Santa Fe to najdłużej obecny na rynku SUV marki Hyundai. Pojawił się na rynku 20 lat temu, a w Europie sprzedawany jest od 2001 roku. 

Nowy Hyundai Santa Fe.

Efektowna konstrukcja nowego Santa Fe z przodu wyróżnia się charakterystycznym szerokim grillem, obejmującym główne reflektory. Diodowe światła do jazdy dziennej w kształcie litery T mają podwójne zastosowanie i służą również jako kierunkowskazy. Uzupełnieniem mocnego wyglądu są zlokalizowane w rogach, pionowo zorientowane aerodynamiczne wloty, a także Szerokie nadkola i nowe felgi aluminiowe, w tym opcjonalne felgi 20-calowe.

Czytaj: Test: Hyundai Kona Hybrid – bardziej przyjazna środowisku

Nowy Hyundai Santa Fe.

Santa Fe będzie pierwszym samochodem marki Hyundai dostępnym z opcjonalnym pakietem Luxury. Obejmuje on dedykowane 20-calowe koła oraz zderzaki, przedni i tylny, jak również boczne panele lakierowane w kolorze nadwozia, zamiast matowej czerni.

Nowy Hyundai Santa Fe.

Nowy ekran dotykowy systemu multimediów ma teraz 10,25 cala. Konsola środkowa z przyciskami do wyboru kierunku jazdy jest płynnie połączona z deską rozdzielczą. Po raz pierwszy nowy Santa Fe jest wyposażony w selektor trybów jazdy. Pokrętło sterujące umieszczono na konsoli środkowej, aby wygodnie przełączać się między różnymi trybami jazdy.

Nowy Hyundai Santa Fe.

Nowy Santa Fe to pierwszy Hyundai w Europie, który trafi do sprzedaży wraz z nowym układem hybrydowym Smartstream i hybrydowym typu plug-in. Więcej informacji o układach napędowych nowego Santa Fe pojawi się w niedalekiej przyszłości.

Przeczytaj także: Test Hyundai Kona Electric 204 KM – elektromobilność ma swoją cenę

Nowy Hyundai Santa Fe.

Santa Fe to pierwszy model Hyundai w Europie i pierwszy SUV Hyundai na całym świecie oparty na całkowicie nowej platformie pojazdów Hyundai trzeciej generacji. Dzięki systemowi kontroli przepływu powietrza nowa platforma usprawnia wentylowanie i pozwala na rozpraszanie ciepła z komory silnika. Dzięki nowej platformie poprawiono stabilność pojazdu oraz zmniejszono wagę i obniżono środek ciężkości.

Nowy Hyundai Santa Fe.

Nowy Santa Fe będzie dostępny w Europie od września 2020 roku.

Najnowsze

Nowe BMW serii 4 Coupé gotowe do startu. Gigantyczne „nerki” to prawda

Nowe BMW serii 4 Coupe właśnie zostało zaprezentowane i faktycznie wyróżnia się olbrzymimi, kontrowersyjnymi "nerkami", o których spekulowano na długo przed oficjalną prezentacją. W trakcie wirtualnej prezentacji producent ogłosił, że będzie to sportowy "bliźniak" nowej serii 3. Podoba się?

Na początku sprzedaży oferowanych będzie pięć wariantów i po raz pierwszy również sportowe BMW M440i xDrive Coupé. Najmocniejszy model wyposażony będzie w 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy o mocy 374 KM. Poza tym w ofercie będą cztery 4-cylindrowe silniki benzynowe i jeden 4‑cylindrowy silnik wysokoprężny. W marcu 2021 r. dojdą do tego dwa 6‑cylindrowe rzędowe silniki wysokoprężne.

Przeczytaj również: Nowe BMW serii 4 – czy grill rzeczywiście będzie tak wielki?

Dzięki technologii mild hybrid w 6-cylindrowym rzędowym silniku benzynowym, alternator odwracalny 48 V wspomaga silnik spalinowy dodatkową mocą do 11 KM. Środek ciężkości jest teraz niższy o 21 mm i rozstaw osi tylnej szerszy o 23 mm niż w nowym BMW serii 3 Limuzyna.

Nowe BMW serii 4 Coupé

W wyposażeniu dodatkowym ponadto: adaptacyjny układ jezdny M z elektronicznie regulowanymi amortyzatorami, hamulce sportowe M z niebieskimi lub czerwonymi zaciskami, sportowy mechanizm różnicowy M z w pełni adaptacyjną blokadą w tylnej osi. 

Nowe BMW serii 4 Coupé

We wszystkich standardem ma być 8-stopniowa automatyczna skrzynia biegów Steptronic. Na liście opcji pojawi się jej sportowa odmiana z nową funkcją „Sprint” do szybkich i dynamicznych przyspieszeń.

W ofercie również: pakiet sportowy M Pro m.in. z 8‑stopniową sportową skrzynią Steptronic, 19-calowymi obręczami kół M ze stopów lekkich oraz sportowym brzmieniem silnika wewnątrz. Kokpit teraz dostępny jest z monitorem pokładowym o przekątnej do 10,25 cala oraz opcjonalnym w pełni cyfrowym zestawem wskaźników o przekątnej 12,3 cala. 

Nowe BMW serii 4 Coupé

Producent zadbał też o klimat we wnętrzu – mamy do dyspozycji Wyciszoną przednią szybę i nową 3-strefową klimatyzację automatyczna w standardzie, o 24 mm dłuższy szklany dach przesuwno-uchylny, oświetlenie ambientowe ze światłem powitalnym, system nagłośnienia Surround marki Harman Kardon i ogrzewanie postojowe sterowane za pomocą smartfona lub kluczyka BMW z wyświetlaczem jako wyposażenie dodatkowe.

Nowe BMW serii 4 Coupé

Czytaj więcej: Test BMW X3 M Competition – Wściekły jak byk, potulny jak baranek

Karoseria wyróżnie się przede wszystki wyrazistymi proporcjami przodu i dynamicznymi kształtami. Atrapa chłodnicy jest jeszcze większa niż kiedykolwiek. W trakcie prezentacji wirtualnej dowiedziałyśmy się, że jest to związane z zapotrzebowaniem na powietrze chłodzące. 

Nowe BMW serii 4 Coupé

Wyświetlacz BMW Head-Up ma teraz większą powierzchnię projekcyjną o 70%, natomiast mapy BMW są w standardzie – nowoscią jest aktualizacja danych o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym w krótkich odstępach czasu, wprowadzanie dowolnego tekstu przy wyborze miejsc docelowych w nawigacji.

Więcej: Test BMW M135i xDrive – czas na zmiany

Nowe BMW serii 4 Coupé

Warianty modelowe:

BMW 420i Coupé: Czterocylindrowy silnik benzynowy, 8-stopniowa skrzynia Steptronic, pojemność: 1998 cm3, moc: 135 kW (184 KM) przy 5000 – 6500 obr/min, maks. moment obrotowy: 300 Nm przy 1350 – 4000 obr/min, przyspieszenie [0 – 100 km/h]: 7,5 s, prędkość maksymalna: 240 km/h

Nowe BMW serii 4 Coupé

BMW 430i Coupé: Czterocylindrowy silnik benzynowy, 8-stopniowa skrzynia Steptronic, pojemność: 1998 cm3, moc: 190 kW (258 KM) przy 5000 – 6500 obr/min, maks. moment obrotowy: 400 Nm przy 1550 – 4400 obr/min, przyspieszenie [0 – 100 km/h]: 5,8 s, prędkość maksymalna: 250 km/h

Przeczytaj również: Test BMW 850i xDrive Cabrio – błogosławione przekleństwo

Nowe BMW serii 4 Coupé

BMW M440i xDrive Coupé: Sześciocylindrowy rzędowy silnik benzynowy, technologia mild hybrid 48 V, 8-stopniowa skrzynia Steptronic, BMW xDrive, pojemność: 2998 cm3, moc: 275 kW (374 KM) przy 5500 – 6500 obr/min, maks. moment obrotowy: 500 Nm przy 1900 – 5000 obr/min, przyspieszenie [0 – 100 km/h]: 4,5 s, prędkość maksymalna: 250 km/h

BMW 420d Coupé: Czterocylindrowy silnik wysokoprężny, technologia mild hybrid 48 V, 8-stopniowa skrzynia Steptronic, pojemność: 1995 cm3, moc: 140 kW (190 KM) przy 4000 obr/min, maks. moment obrotowy: 400 Nm przy 1750 – 2500 obr/min, przyspieszenie [0 – 100 km/h]: 7,1 s, prędkość maksymalna: 240 km/h

Nowe BMW serii 4 Coupé

BMW 420d xDrive Coupé: Czterocylindrowy silnik wysokoprężny, technologia mild hybrid 48 V, 8-stopniowa skrzynia Steptronic, BMW xDrive, pojemność: 1995 cm3, moc: 140 kW (190 KM) przy 4000 obr/min, maks. moment obrotowy: 400 Nm przy 1750 – 2500 obr/min, przyspieszenie [0 – 100 km/h]: 7,4 s, prędkość maksymalna: 238 km/h

Czytaj więcej: Test BMW X4 M Competition 3.0 510 KM – za każdym razem pokaże nowe oblicze

BMW 430d xDrive Coupé (przewidywana dostępność od marca 2021 r.): Sześciocylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny, technologia mild hybrid 48 V, 8-stopniowa skrzynia Steptronic, BMW xDrive, pojemność: 2993 cm3, moc: 210 kW (286 KM) przy 4000 obr/min, maks. moment obrotowy: 650 Nm przy 1500 – 2500 obr/min, przyspieszenie [0 – 100 km/h]: 5,2 s, prędkość maksymalna: 250 km/h

Nowe BMW serii 4 Coupé

BMW M440d xDrive Coupé (przewidywana dostępność od marca 2021 r.): Sześciocylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny, technologia mild hybrid 48 V, 8-stopniowa skrzynia Steptronic, BMW xDrive, pojemność: 2993 cm3, moc: 250 kW (340 KM) przy 4400 obr/min, maks. moment obrotowy: 700 Nm przy 1750 – 2250 obr/min, przyspieszenie [0 – 100 km/h]: 4,7 s, prędkość maksymalna: 250 km/h

Najnowsze