Dzika strona Ducati – Multistrada 1200 Enduro
Motocykle Ducati kojarzą się większości raczej z agresywnymi sprzetami pochłaniającymi asfalt. Warto wiedzieć, że włoska firma produkuje także jednoślady, które nie boją się piachu czy żwiru.
Czasy się zmieniły i większość firm, żeby przeżyć na coraz trudniejszym rynku jednośladów, nie może się ograniczać do produkowania modeli z jednego segmentu. Tak właśnie jest z włoskim producentem motocykli Ducati. Firma musiała zainteresować się także innymi, bardziej dochodowymi segmentami niż tylko motocykle sportowe.
Producent z Bolonii przygotował w tym celu filmy prezentujące możliwości nowego motocykla Multistrada 1200 Enduro. Jednoślad jest zasilany konstrukcją L-Twin (odpowiednik V2) Testastretta DVT z rozrządem desmodromicznym. Tak więc model Multistrada posiada serce z modelu Monster 1200 R, ale został przygotowany do zupełnie innych wyczynów.
Jednostka oferuje 160 KM maksymalnej mocy oraz 136 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jest to zatem idealna propozycja dla fanów podróżowania na dwóch kółkach. Motocykl ma masę 232 kg.
W ramach serii „The wild side of Ducati” włoska firma prezentuje możliwości swojego modelu. Oto pierwszy epizod nakręcony na trasie motocrossowej w Toskanii, Sardynii oraz Hiszpanii.
Najnowsze
-
Nowe paliwo E10 na stacjach. Czy szkodzi samochodom z LPG?
Przed wprowadzeniem paliwa E10 na polskie stacje, dużo się mówiło o jego szkodliwości dla niektórych silników. Zasadne jest też pytanie, czy kierowcy jeżdżący na LPG, powinni uważać na E10? Okazuje się, ze są ku temu przesłanki. -
To najgorsze zachowanie motocyklistów? To przez nich musimy się wstydzić
-
Wygląda skromnie, ale tu powstanie droga za miliard, którą szybko pojedziemy do granicy
-
Kontrolka EPC to zagadka dla kierowców. Tymczasem to bardzo ważna informacja
-
Tym kodem komunikują się kierowcy. Policja zwraca uwagę na jeden sygnał
Zostaw komentarz: