
Ducati rozpoczyna produkcję Superleggera V4!
Pierwszy motocykl Superleggera V4 zjechał z linii produkcyjnej Borgo. Jest to #001 z 500 jednostek zaplanowanych w limitowanej i numerowanej serii; jedyny motocykl na świecie dopuszczony do ruchu drogowego z ramą, wahaczem i obręczami kół z włókna węglowego jest wreszcie dostępny.
Pierwszy ze szczęśliwych właścicieli tego fantastycznego motocykla został zaproszony do Borgo Panigale na ceremonię przekazania maszyny i w ciągu kilku następnych dni osobiście spotka się z Claudio Domenicali, dyrektorem generalnym Ducati, aby odebrać swój motocykl Superleggera V4 001/500.
Każdy motocykl jest wyposażony w zestaw wyścigowy: kompletny układ wydechowy Akrapovič z tytanu do użytku na torze wyścigowym; otwartą osłonę sprzęgła z włókna węglowego; pokrywę wahacza z włókna węglowego z tytanowym „suwakiem”; zestaw do wymiany reflektora i świateł; zestaw do demontażu uchwytu tablicy rejestracyjnej; zestaw do demontażu stopki bocznej; zestaw do wymiany aluminiowych nakładek lusterek z kęsów; Ducati Data Analyzer + GPS (DDA + GPS); wyścigowy korek wlewu, zabezpieczenie dźwigni hamulca, osłonę motocykla; przedni i tylny stojak oraz ładowarkę akumulatora.
Motocykl dostarczany jest w drewnianej skrzyni, specjalnie dostosowanej do transportu tego arcydzieła „made in Borgo Panigale”. Na koniec, wszyscy klienci otrzymują rzeźbę Superleggera V4 w skali 1:10- model o futurystycznych, aerodynamicznych kształtach. Prawdziwy przedmiot kolekcjonerski spersonalizowany za sprawą umieszczonego na nim numeru motocykla.
Najmocniejszy i najlżejszy silnik Desmosedici Stradale R jest ukryty pod karbonową powłoką. Jednostka 998 cm3 90° V4 Superleggera V4 waży o 2,8 kg mniej niż 1 103 cm3 V4 i dzięki wydechowi Akrapovič wytwarza 224 KM mocy w konfiguracji do jazdy po drodze (wartość homologacji UE), która przechodzi w 234 KM po zamontowaniu tytanowego wydechu Akrapovič do użytku na torze, który jest dołączony do zestawu wyścigowego przekazywanego wraz z motocyklem.
Dzięki szerokiemu zastosowaniu włókna węglowego, elementów wykonanych z tytanu, magnezu i pozostałych komponentów z kęsów aluminiowych, Superleggera V4 wykazuje na wadze suchą masę 159 kg.
Maszyna posiada system hamulcowy produkcji firmy Brembo z pompą radialną MCS wyposażony w zdalne sterowanie do regulacji odległości dźwigni i zacisków Stylema® R, stosowany wyłącznie w modelu Superleggera V4.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: