Dr Ewa Łabno-Falęcka z Mercedes-Benz nagrodzona
Dr Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor komunikacji Mercedes-Benz Polska, odebrała nagrodę w kategorii „Thinking Out of the Box” w konkursie Mediarun na Dyrektora Marketingu Roku.
Dr Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor komunikacji Mercedes-Benz Polska |
![]() |
fot. Mercedes-Benz |
Kapitula doceniła projekt i program oferowany przez Stację Mercedes na warszawskim Powiślu za innowacyjną, przyjazną, estetyczną i kulturalną formę obecności marki w przestrzeni miejskiej. „Nieoczekiwanie Mercedes w parku nam nie przeszkadzał” – podsumowała w laudacji Kalina Janicka, general manager Clear Channel.
Konkurs nagradza marketerów za ponadprzeciętne strategie marketingowe zrealizowane w 2013 roku. W tym roku wyróżniono firmy w kategoriach: Grand Prix Firmy, Instytucje i organizacje, nagroda zespołowa, osobowość roku w kategoriach: m.in: launch/rebranding roku oraz właśnie „Thinking Out of the box”. W skład kapituły konkursu Mediarun wchodzi 41 ekspertów.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: