Diane Kruger roztacza blask w Paryżu

Aktorka Diane Kruger przyjechała na Pola Elizejskie samochodem elektrycznym Renault ZOE i uroczyście wcisnęła przycisk rozświetlający aleję świątecznymi światłami, które świecić się będą do 9 stycznia 2013.  

Świąteczne światła ozdobią Pola Elizejskie, rozświetlając 200 drzew rosnących wzdłuż alei na odcinku ponad 2 kilometrów. Tego roku twórcy iluminacji ponownie skorzystali z technologii LED trzeciej generacji, która jest bardziej przyjazna dla środowiska. Wykorzystanie nowych technologii pozwala na obniżenie rachunków
za prąd. Zużycie 38 000 KWh podczas całej operacji zostanie pokryte przez produkcję energii na farmie solarnej w Thémis (departament Pireneje Wschodnie).

fot. Renault

Gdybyście zatem przypadkiem planowały wyprawę do Paryża…kto wie, może na Sylwestra?

Najnowsze

Nowy Fiat Abarth ostry jak szczypce skorpiona? – video

Marka Fiat już nie raz zaskakiwała swoich fanów pomysłami na współpracę ze sławnymi osobami w celu promocji kolejnych modeli. Na ekranach widzieliśmy już Jennifer Lopez, a co dalej? Włosi postanowili kontynuować porozumienie z supermodelką - Catrinel Menghia.

Z pewnością wielu mężczyzn chciałoby znaleźć się na miejscu skorpiona (który, dodajmy, jest firmowym logo modelu Abarth), jednak celem producenta było pokazanie, jak ta premiera może zaskoczyć wszystkich dotychczasowych fanów marki i przyszłych klientów. 

Warto wspomnieć, że Catrinel Menghia nie po raz pierwszy pojawia się w reklamach Fiata. Czy bikini to jedyny strój, w którym można promować nowy samochód? Cóż, to już kwestia dyskusyjna.

 

Najnowsze

Tą oponą cię poślubiam!

Dan Whitehouse miał w życiu dwie miłości – swoją narzeczoną, Sarah, i motocykle. Z okazji ślubu postanowił spleść te dwie pasje w jedno. Stąd nietypowy kształt obrączek.

fot. Avon

Organizacją wesela zajmowała się Sarah osobiście, narzeczonemu pozwoliła zająć się wyłącznie dwoma elementami – obrączkami i pojazdem. Dan zrobił zdjęcie tylnych opon swojego Suzuki Bandit 1200 i zaniósł do jubilera, który wykonał obrączki na ich wzór. Praca nad nimi zajęła w sumie 3 tygodnie, a obrączki kosztowały 1350 funtów.

Jeżeli zaś chodzi o pojazd ślubny… chyba nietrudno zgadnąć, prawda?

fot. Avon

Najnowsze

Motocyklowa kurtka Clover z poduszką powietrzną

Czy podczas jazdy motocyklem jest coś ważniejszego, niż bezpieczeństwo? Raczej nie. Firmy prześcigają się w prezentacji najnowszych rozwiązań, pozyskując tym samym nowych klientów. Tym razem, włoska firma Clover ogłosiła premierę kurtki z poduszką powietrzną. 

Poduszka powietrzna oferowana przez Clover spełnia normy wymagane przez Unię Europejską. Producent zapewnia, że akcesorium przeznaczone jest do użytkowania zarówno podczas letnich dni, jak i w niższych temperaturach – wszystko dzięki odpowiednim systemom wentylacji zafundowanym przez twórców. Kurtka jest również wodoodporna. By to osiągnąć producent zaplanował wszycie trzech warstw materiału. Pierwszą – zewnętrzną stworzono z wodoodpornej tkaniny, która zapewnia ochronę przed urazami mechanicznymi dzięki umieszczonym w niej protektorom. Kolejna warstwa, to membrana wodoodporna Aquazone zapewniająca optymalną wentylację. Ostatni, również chroniący przed wodą materiał dba o ochronę termiczną ciała.

fot. materiały prasowe

Użytkowanie kurtki w zimie umożliwia mechanizm „zamknięcia” wentylacji używanej w cieplejsze dni, która znajduje się na wewnętrznej stronie tego akcesorium.

Według zapewnień producenta, poduszka powietrzna w sytuacji zagrożenia uruchamia się w 0.08 sekundy. Taki czas reakcji wydaje się niezwykle ważny w momencie wypadku. Mechanizm ma zadziałać przy nacisku o sile 1.4 Kn na ciało kierowcy.

fot. materiały prasowe

Co więcej, możliwe jest odczepienie poduszki powietrznej od kurtki. Ta cecha przydatna jest zwłaszcza, kiedy kurtka uległa zabrudzeniu i wymaga wyczyszczenia. Przypadkowe otworzenie się poduszki nie zagraża ani całości, ani systemowi ochronnemu. Producent umożliwił ponowne naładowanie poduszki dzięki dołączonej do zestawu ładowarce, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.    

Kurtka kosztuje 499 dolarów amerykańskich.

 

Najnowsze

Maryeve Dufault: za pensję modelki kupuje opony

Jest piękna, fotogeniczna i bardzo przebojowa. Kiedy sobie coś postanowi, żadna przeszkoda nie zdoła jej zatrzymać ani zgasić entuzjazmu. Maryeve Dufault równie dobrze czuje się przed obiektywem aparatu, jak i za kierownicą bolidu.

Pochodzi z Kanady, urodziła się w Quebecu. Jej ojciec i brat brali udział w wyścigach motocyklowych. Ją od małego fascynowały auta. Pierwsze laury zdobywała w kartingu, wygrywając szereg tytułów mistrzowskich. Potem przerzuciła się na formułę wyścigową.

Maryeve w wersji sportowej…
fot.maryeveracing.com

W 2000 roku przeniosła się na stałe do Los Angeles, żeby rozwijać karierę sportową. Brała udział m.in. w Formule BMW, Formule Russell, Formule Renault, Skip Barber Racing, Pro Star Mazda i Formule 3, aby wreszcie w 2011 roku zadebiutować w serii wyścigowej NASCAR na torze Circuit Gilles Villeneuve. Jechała pod szyldem MacDonald Motorsports i zajęła 30. miejsce, po drodze zmagając się z problemami technicznymi. W ten sposób przeszła do historii jako pierwsza Kanadyjka biorąca udział w serii NASCAR.

W październiku 2011 roku wzięła udział w Dodge Viper Celebrity Challenge, stając do wyścigu z takimi legendami sportu motorowego, jak Roger Penske, Kurt Busch i Allen Johnson.

Nie zawsze jest różowo. Maryeve stale staje przed koniecznością walki o sponsorów. Ich brak już niejednokrotnie uniemożliwiał jej starty. Podczas serii wyścigowej ARCA w 2011 roku opuściła w sumie pięć wyścigów, ostatecznie jednak poradziła sobie bardzo dobrze, klasyfikując się na 16. pozycji. 2012 rok okazał się niestety martwym sezonem.

… i w wersji superseksownej
fot.maryeveracing.com

Maryeve dzielnie walczy z oporem materii. W 2000 roku, na samym początku swojej wyścigowej przygody, wzięła udział w wyborach Miss Hawaiian Tropic International i wygrała, pokonując 35 tysięcy konkurentek. Skusiła ją nagroda – motocykl, skuter śnieżny i oczywiście pieniądze, które w całości przeznaczyła na starty. Na tej samej zasadzie podchodzi do swojej kariery modelki – uważa ją za środek, nie za cel. Od wybiegu i blichtru woli zapach spalin i atmosferę toru. „Inni kupują ciuchy, a ja – opony”, śmieje się Dufault. W zeszłe lato pojawiła się na rozkładówce Maxima, gra również epizodyczne role w filmach, jest gościem programów telewizyjnych, pełniła też rolę kaskaderki na planie produkcji „Fast Girl”. Branżowe pisma piszą o niej jako o nadziei sportu motorowego, a stacje telewizyjne zapraszają, by opowiadała o kobietach biorących udział w wyścigach i o trudnościach, jakie muszą pokonywać w sporcie zdominowanym przez mężczyzn. W międzyczasie Maryeve udziela się charytatywnie. W 2010 roku zebrała 10 tysięcy dolarów na rzecz fundacji walki z rakiem piersi, wzięła też udział w wyprawie survivalowej na Bermudy, której celem było pozyskanie funduszy na rzecz Syncairly Yours Foundation, opiekującej się nieubezpieczonymi matkami wcześniaków i ich dziećmi. Innymi słowy, Maryeve jest osobą niesłychanie zajętą. Nie ma jednak wątpliwości, co jest jej właściwym powołaniem.

„Jestem kierowcą wyścigowym i chcę być zapamiętana ze względu na moje osiągnięcia na torze. Chociaż do celu prowadzą nas różne ścieżki, to każdy kierowca ma dokładnie to samo marzenie – walczyć i wygrać” – mówi.

 

 

Najnowsze