Deszczowe treningi w Brazylii
Pierwszy trening przed Grand Prix Brazylii odbywał się przy zmiennych warunkach atmosferycznych. Najszybszy okazał się podczas porannej sesji Mark Webber z Red Bull.
| Na dwa wyścigi przed zakończeniem sezonu mamy ciągle jeszcze trzech pretendentów do tytułu Mistrza. |
![]() |
|
fot. Red Bull
|
Przedostatni wyścig w tym sezonie odbywa się na torze Interlagos w pobliżu Sao Paulo. Zgodnie z zapowiedziami meterorologów pogoda była dziś dość kapryśna i po pierwszych 30 minutach sesji zaczął padać deszcz, zmuszający kierowców do zjazdu do swoich garaży. Opady zniknęły dość szybko, ale mokra nawierzchnia spowodowała, że zespoły musiały próbować dopracowywać różne ustawienia swoich bolidów. Jeśli w trakcie pozostałych sesji treningowych będzie podobnie, to teamy nie będą miały szans na pracę nad ustawieniami na suchą nawierzchnię.
Podczas treningu po błędzie Romain Grosjeana z Toro Rosso, kiedy jego bolid uderzył w jedną z lekkich tablic z oznaczeniem odległości punktu hamowania przed zakrętem 12, pojawiła się czerwona flaga. Uprzątnięcie porozrzucanych fragmentów zajęło organizatorom 10 minut. Trening przedwcześnie zakończył także Sebastien Buemi, który nie opanował samochodu w zakręcie 8 i uderzył tylem bolidu w barierę.
Najszybszy okazał się podczas porannej sesji Mark Webber z Red Bull.
|
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Strata |
Liczba |
|
1 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:12.463 |
– |
29 |
|
2 |
23 |
Rubens Barrichello |
Brawn |
1:12.874 |
0.411 |
32 |
|
3 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:12.932 |
0.469 |
27 |
|
4 |
2 |
Heikki Kovalainen |
McLaren-Mercedes |
1:12.989 |
0.526 |
25 |
|
5 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
1:13.048 |
0.585 |
25 |
|
6 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams |
1:13.067 |
0.604 |
21 |
|
7 |
22 |
Jenson Button |
Brawn GP |
1:13.141 |
0.678 |
29 |
|
8 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:13.147 |
0.684 |
23 |
|
9 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:13.232 |
0.769 |
23 |
|
10 |
4 |
Kimi Räikkönen |
Ferrari |
1:13.321 |
0.858 |
24 |
|
11 |
9 |
Jarno Trulli |
Toyota |
1:13.326 |
0.863 |
26 |
|
12 |
6 |
Nick Heidfeld |
BMW |
1:13.464 |
1.001 |
28 |
|
13 |
12 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso |
1:13.503 |
1.040 |
24 |
|
14 |
5 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:13.563 |
1.100 |
24 |
|
15 |
3 |
Giancarlo Fisichella |
Ferrari |
1:13.619 |
1.156 |
23 |
|
16 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:13.787 |
1.324 |
28 |
|
17 |
21 |
Vitantonio Liuzzi |
Force India |
1:13.829 |
1.366 |
26 |
|
18 |
10 |
Kamui Kobayashi |
Toyota |
1:14.029 |
1.566 |
27 |
|
19 |
11 |
Jaime Alguersuari |
Toro Rosso |
1:14.040 |
1.577 |
38 |
|
20 |
8 |
Romain Grosjean |
Renault |
1:14.173 |
1.710 |
23 |
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?

Zostaw komentarz: