Deszczowe Spa, słoneczne Spa
Nie jest niespodzianką, że pogoda w Ardenach jest kapryśna. Tak też było w trakcie piątkowej sesji porannej przed GP Belgii.
| Jarno Trulli podczas porannej sesji |
![]() |
|
fot. Toyota
|
Jarno Trulli okazał się najszybszym kierowcą na torze Spa-Francorchamps w sobotni poranek. Pogoda raczej nie dopisała. Po pół godziny sesji tor był już mokry, co spowodowało oczywiście spowolnienie tempa jazdy. Szybkiego okrążenia nie zaliczyli Sebastian Vettel, który już podczas poprzedniego weekendu miał kłopoty z silnikiem w swoim bolidzie i Lewis Hamilton.
|
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Strata |
Liczba |
|
1 |
9 |
Jarno Trulli |
Toyota |
1:49.675 |
– |
13 |
|
2 |
22 |
Jenson Button |
Brawn-Mercedes |
1:50.283 |
0.608 |
18 |
|
3 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:50.368 |
0.693 |
13 |
|
4 |
12 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso |
1:51.045 |
1.370 |
20 |
|
5 |
11 |
Jaime Alguersuari |
Toro Rosso |
1:51.529 |
1.854 |
24 |
|
6 |
23 |
Rubens Barrichello |
1:52.321 |
2.646 |
18 |
|
|
7 |
4 |
Ferrari |
1:52.930 |
3.255 |
16 |
|
|
8 |
2 |
McLaren-Mercedes |
1:53.383 |
3.708 |
11 |
|
|
9 |
5 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:53.650 |
3.975 |
12 |
|
10 |
3 |
Luca Badoer |
Ferrari |
1:55.068 |
5.393 |
20 |
|
11 |
21 |
Giancarlo Fisichella |
Force India |
2:03.972 |
14.297 |
11 |
|
12 |
16 |
Williams |
2:04.505 |
14.830 |
13 |
|
|
13 |
8 |
Renault |
2:05.513 |
15.838 |
13 |
|
|
14 |
6 |
Nick Heidfeld |
BMW Sauber |
2:05.614 |
15.939 |
14 |
|
15 |
17 |
Williams |
2:05.705 |
16.030 |
15 |
|
|
16 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
2:05.839 |
16.164 |
10 |
|
17 |
14 |
Mark Webber |
2:06.181 |
16.506 |
6 |
|
|
18 |
10 |
Toyota |
2:06.331 |
16.656 |
15 |
|
|
19 |
15 |
Red Bull |
– |
– |
1 |
|
|
20 |
1 |
McLaren-Mercedes |
– |
– |
4 |
| Lewis Hamilton |
![]() |
|
fot. Daimler
|
Popołudnie w Belgii przyniosło zmianę pogody i oczywiście znacznie lepsze czasy okrążeń. Najszybszy tym razem okazał się Lewis Hamilton. Po treningu, Brytyjczyk stwierdził, że jego samochód choć nie ma jeszcze takiej siły docisku jakby sobie kierowca McLarena życzył, to dzięki wyposażeniu w KERS może zyskać trochę czasu w 1. i 3. sektorze toru.
Robert Kubica podczas porannego treningu osiągnął 9. pozycję a popołudniu 8.
|
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Strata |
Liczba okrążeń |
|
1 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
1:47.201 |
– |
29 |
|
2 |
10 |
Toyota |
1:47.217 |
0.016 |
29 |
|
|
3 |
4 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1:47.285 |
0.084 |
26 |
|
4 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:47.329 |
0.128 |
31 |
|
5 |
8 |
Romain Grosjean |
Renault |
1:47.333 |
0.132 |
34 |
|
6 |
21 |
Giancarlo Fisichella |
Force India |
1:47.506 |
0.305 |
27 |
|
7 |
9 |
Jarno Trulli |
Toyota |
1:47.559 |
0.358 |
33 |
|
8 |
5 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:47.578 |
0.377 |
33 |
|
9 |
11 |
Jaime Alguersuari |
Toro Rosso |
1:47.579 |
0.378 |
36 |
|
10 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:47.602 |
0.401 |
25 |
|
11 |
12 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso |
1:47.702 |
0.501 |
38 |
|
12 |
2 |
Heikki Kovalainen |
McLaren-Mercedes |
1:47.743 |
0.542 |
33 |
|
13 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:47.790 |
0.589 |
29 |
|
14 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:47.862 |
0.661 |
30 |
|
15 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams |
1:47.961 |
0.760 |
32 |
|
16 |
6 |
Nick Heidfeld |
BMW Sauber |
1:48.017 |
0.816 |
30 |
|
17 |
22 |
Jenson Button |
Brawn |
1:48.125 |
0.924 |
34 |
|
18 |
23 |
Rubens Barrichello |
Brawn GP |
1:48.130 |
0.929 |
37 |
|
19 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:48.360 |
1.159 |
29 |
|
20 |
3 |
Luca Badoer |
Ferrari |
1:49.211 |
2.010 |
30 |
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?


Zostaw komentarz: