
Dacia Duster z tytułem CAR OF THE YEAR POLSKA 2025
Właśnie zakończyła się tegoroczna edycja konkursu Car of the Year Polska. W tym roku zwycięzcą została Dacia Duster, zdobywając 69 punktów i najwyższe uznanie ośmiu jurorów.
Na Torze Modlin odbyły się ostatnie jazdy testowe pięcioma modelami, wybranymi spośród 40 aut, które znalazły się na finałowej liście konkursu Car of the Year Polska 2025. Do finału dostały się następujące modele: Audi A5, Dacia Duster, Renault Rafale, Volkswagen Passat i Volvo EX30. W konkursie Car of the Year Polska biorą udział samochody debiutujące na krajowym rynku. Grono jurorów konkursu składa się z doświadczonych dziennikarzy motoryzacyjnych, którzy po przeprowadzonych jazdach testowych głosują, przyznając punkty. Po ich zliczeniu wyłoniono zwycięzcę – została nim Dacia Duster (69 punktów), której najwięcej punktów przyznało ośmiu jurorów.
Nowy Duster kontynuuje tradycję modelu, który ustanowił wysoki standard w swojej klasie i stał się prawdziwą ikoną marki Dacia. Solidny, outdoorowy i ekologiczny, oferuje wszystko, co naprawdę istotne. Nowa wersja łączy przystępną cenę z przestronnym wnętrzem oraz innowacyjnymi rozwiązaniami wyposażeniowymi. Duster to unikalna propozycja w swojej klasie, zapewniająca doskonały stosunek ceny do funkcjonalności. W ofercie dostępne są trzy wersje silnikowe: miękka hybryda, dwupaliwowy silnik LPG + benzyna oraz pełna hybryda o mocy 140 KM.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: