Czy samochód skusi nas do kupna szamponu?
Timotei namawia kobiety, by kupiły szampony kusząc je wizją jazdy samochodem w zgodzie z naturą. Czy panie skuszą się w ten sposób na zielone Clio?
![]() |
fot. Renault
|
Nareszcie firmy zorientowały się, że jazda „fajnym” samochodem może być kusząca nie tylko dla mężczyzn. Namawiają kobiety do zakupu swoich produktówm oferując im w zamian szansę udziału w konkursie, którego nagrodą główną jest właśnie nietypowe auto – a nawet trzy!
Aby wziąć udział w wielkiej bitwie o ekologiczne Renault Clio Eco w najnowszym konkursie Timotei, wystarczy kupić jeden z produktów marki: szampon lub odżywkę, a następnie wysłać smsa za 1,22 złotych, skrzętnie schować paragon za kosmetyk i odpowiedzieć na pytanie: jak podkreślasz piękno swoich włosów? Samochód w bliskim naturze kolorze, emituje niewielką ilość dwutlenku węgla, a wyposażony jest w silnik 1,2 16V o mocy 75 KM. Można go będzie wygrać trzykrotnie – najbliższy konkurs kończy się już 1 marca, a więc za tydzień, kolejne 16 marca i 2 kwietnia.
Ciekawi nas, czy uczestniczki konkursu będą grać o samochód, piękno swoich włosów, czy może jeden z 1665 miękkich szlafroków. Nasz typ na pewno znacie.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: