Czy samochód skusi nas do kupna szamponu?
Timotei namawia kobiety, by kupiły szampony kusząc je wizją jazdy samochodem w zgodzie z naturą. Czy panie skuszą się w ten sposób na zielone Clio?
![]() |
|
fot. Renault
|
Nareszcie firmy zorientowały się, że jazda „fajnym” samochodem może być kusząca nie tylko dla mężczyzn. Namawiają kobiety do zakupu swoich produktówm oferując im w zamian szansę udziału w konkursie, którego nagrodą główną jest właśnie nietypowe auto – a nawet trzy!
Aby wziąć udział w wielkiej bitwie o ekologiczne Renault Clio Eco w najnowszym konkursie Timotei, wystarczy kupić jeden z produktów marki: szampon lub odżywkę, a następnie wysłać smsa za 1,22 złotych, skrzętnie schować paragon za kosmetyk i odpowiedzieć na pytanie: jak podkreślasz piękno swoich włosów? Samochód w bliskim naturze kolorze, emituje niewielką ilość dwutlenku węgla, a wyposażony jest w silnik 1,2 16V o mocy 75 KM. Można go będzie wygrać trzykrotnie – najbliższy konkurs kończy się już 1 marca, a więc za tydzień, kolejne 16 marca i 2 kwietnia.
Ciekawi nas, czy uczestniczki konkursu będą grać o samochód, piękno swoich włosów, czy może jeden z 1665 miękkich szlafroków. Nasz typ na pewno znacie.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem

Zostaw komentarz: