
Czworonogi testują nowego Forda Ka
Ford postanowił wykorzystać ekipę czworonogów do najnowszej kampanii reklamowej następcy modelu Ka. Dowiemy się, jakie zdanie na temat nowego auta mają m.in. Golden Retrievery, Pudle, Owczarki niemieckie oraz Lhasa apso.
Kilka miesięcy temu Ford zaprezentował kolejną generację Forda Ka. Model o nazwie Ka+ powstał na zupełnie nowej płycie podłogowej. Nie współdzieli już platformy z Fiatem 500, co sprawiło, że nie jest produkowany w Polsce.
Nowy model będzie oferowany w Europie jako uzupełnienie segmentu miejskich aut. Ford Ka+ jest pozycjonowany poniżej Fiesty. Producent liczy, że auto będzie cieszyć się dużą popularnością na rynku indyjskim, a także w Ameryce Południowej.
Pod maską europejskiej wersji znajdziemy silnik benzynowy o pojemności 1,25 litra pracujący na co dzień w modelu Fiesta. Jednostka będzie dostępna w dwóch odmianach: 70 i 85 KM, z napędem przekazywanym na przednią oś poprzez pięciobiegową skrzynię ręczną.
Tymczasem zobaczcie, jak psy z pięciu różnych krajów oceniają ten samochód.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: