Czterej wspaniali, czy nowości HD

W sezon 2010 Harley-Davidson wjeżdża z czterema nowymi modelami, które prezentować zamierza na dniach otwartych w październiku. Dowiedz się, co amerykańska legenda ma do zaoferowanie Tobie.

Harley Davidson Fat Boy Special 2010
fot. HD

Jako pierwszy w przyszły seozn wjedzie nowy król linii Touring: model Electra Glide Ultra Limited – motocykl turystyczny, oferujący teraz większe osiągi dzięki silnikowi Twin Cam 103. Wyróżnia się nową stylistyką, między innymi dwubarwnym lakierem i 28-szprychowymi aluminiowymi kołami. Specjalne dodatki, wcześniej dostępne tylko jako opcja w linii Touring, teraz są w standardzie.

Z kolei Dyna Wide Glide 2010 to nowy model serii Dyna o stylistyce staromodnych chopperów, do których nawiązuje dragowa kierownica i przesunięte do przodu dźwignie hamulca i sprzęgła. To wszystko nadaje kierowcy prawdziwie old-schoolową sylwetkę. Z charakterystycznym, szerokim przodem i ściętym tylnym błotnikiem, czarnym, „drucianym” oparciem i limitowanym motywem pomarańczowo-żółtych płomieni, wygląda jak wycięty ze starej gazety. Wydech typu 2-1-2 Tommy Gun i czarne, szprychowe koła dopełniają tego wrażenia.

Fat Boy Special 2010 to najnowsza odmiana jednego z największych hitów, które kiedykolwiek wyjechały ze studia projektowego Harley-Davidson. Cały w satynowym chromie i matowej czerni, mroczniejszy i niższy niż oryginalna ikona stylu fat-custom, Fat Boy Special 2010 zachowuje śmiałość swojego poprzednika, a przy tym oferuje świeżą interpretację motocykla, który wciąż stanowi kwintesencję swojego segmentu.

Harley Davidson XR 1200X
fot. HD

Zainspirowana przez jeden z wiodących na świecie motocykli wyścigowych – XR750 – seria XR1200 powstała z potrzeby stworzenia ulicznej wersji legendarnego przodka. Ma równie dobrze radzić sobie na zakrętach, zarówno w mieście, jak i na krętych górskich drogach. Najpierw pojawił się model XR1200, a jego bliźniacze wcielenie w sezonie 2010, to XR1200X. Ma być nie tylko aktualizacją, ale również ewolucją koncepcji XR, która w obecnej wersji zyskuje bardziej drapieżny styl. Przyciemniona obudowa silnika, odwrócony widelec oraz matowe błotniki i zbiornik paliwa nadają mu agresywny wygląd. Dodatkowo, sportowe zawieszenie Showa typu piggyback zapewnia lepsze osiągi oraz stabilniejsze prowadzenie.

„Te najnowsze modele są po prostu wyrazem naszej pasji. Podobnie jak wszyscy w dzisiejszych czasach, pracujemy i żyjemy w trudnych warunkach, ale mimo to nasza chęć tworzenia wspaniałych motocykli i korzystania z nich ani trochę nie osłabła.” – stwierdził Bill Davidson – potomek założyciela firmy i dyrektor działu rozwoju motocykli.

Dodatkowo dział Harley-Davidson Custom Vehicle Operations (CVO) – mistrzowie lśniącego chromu i lakieru – oferują w sezonie 2010 cztery limitowane modele:

CVO Softail Convertible – uniwersalny motocykl miejsko-turystyczny

CVO Street Glide – bagger o wysokich parametrach

CVO Ultra Classic Electra Glide oraz CVO Fat Bob w sezonie 2010 otrzymały nowe wzory lakieru i detale stylistyczne.

Wszystkie modele CVO wyposażono w silnik Twin Cam 110, czyli największej pojemności układ napędowy V-Twin dostępny w ofercie producenta.

Z okazji nowych premier Harley-Davidson zaprasza na Harley Days – dni otwarte autoryzowanych dealerów, które odbędą się 3. i 4. października. Więcej informacji wkrótce.

Po szczegóły dotyczące motocykli oraz Harley Days zapraszamy tutaj.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze