Czekoladowy smak Twizy

W jaki sposób połączyć pasję motoryzacyjną z upodobaniem do słodkości? Mistrz cukierniczy Pierre Herme’ specjalnie na 18. Targi Czekolady zaprojektował pyszne, bo ozdobione ciastkami Renault Twizy!

Targi odwiedziło ponad 135 tysięcy gości. Słodkie Twizy i czekoladowe misie z nadzieniem z ptasiego mleczka były pierwszym, co witało ich przy wejściu. Konkursowa część targów była w tym roku zainspirowana bajkami La Fointane’a – laureatem został 21-letni Paul Klein z Belfort, który do rywalizacji przygotowywał się od 9 miesięcy.

fot. Renault

Targom towarzyszył również pokaz mody, w tym roku pod nazwą „Nowe Światy Czekolady”. Pod okiem ambasadorów krajów, które są producentami czekolady – od Afryki po Brazylię, od Meksyku po Indie, nie zapominając o Azji z rewelacyjnymi karmelizowanymi ziarnami kakaowca z Wietnamu – przechadzały się modeli odziane w kreacje… do schrupania.

Na co dzień taki strój jest raczej mało praktyczny – bo co jeśli dopadnie nas nagły atak depresyjnego nastroju i nieopanowane pragnienie pochłonięcia czegoś słodkiego…?

 

Najnowsze

Pojedynek kobiet w off-roadzie

Każdy wie, że to  ujęcia wyścigów Formuły 1 lub MotoGP  najlepiej ogląda się w trybie slow motion. Zostańmy jednak  przez moment przy jednośladach i filmie grupy See See Motorcycle, gdzie dwie kobiety pojedynkują się w przeciąganiu liny.

Efekt slow motion potrafi zrobić wrażenie na niejednym sceptyku wybranego sportu motorowego. Dzięki temu trybowi widzimy detale akcji i mamy możliwość dostrzeżenia tego, co w „normalnym” odtworzeniu jest dla nas niezauważalne.

fot. materiały prasowe

Ostatnio na światło dzienne wyszła produkcja grupy See See Motorcycle, gdzie godnym uwagi jest walka dwóch Pań na dwóch motocyklach Hondy przerobionych w stylu vintage. Tym razem, pod lupą znalazły się warunki całkowicie terenowe, dlatego – drodzy miłośnicy błota i kurzu – życzymy miłego oglądania!

Najnowsze

Prezenty prosto od Porsche

Inspiracji świątecznych ciąg dalszy, zgodnie z obietnicą. Tym razem sprawdzamy, co pod choinkę oferuje Porsche.

Na szczycie listy znajduje się zegarek 918 Spyder Sport Classic Chronograph, inspirowany swoim samochodowym imiennikiem. Edycja liczy sobie 918 egzemplarzy.

fot. Porsche

Innym ciekawym prezentem może być kalendarz Porsche, który ukazuje się rokrocznie od 1954 roku. Motywem przewodnim wydania na 2013 rok są „wielkie miasta”, można więc liczyć na futurystyczny sznyt i urbanistyczny klimat.

Porsche oferuje również kurtki – zarówno damskie, jak i męskie – sygnowane przez Primaloft. Są lekkie, ciepłe i nieprzemakalne, zapewniają przepuszczalność powietrza i solidną ochronę przed wiatrem.

fot. Porsche

Jest również specjalna oferta dla najmłodszych. Samochód zbudowany na wzór Riviery Blue 911 Carrera jest przeznaczony dla dzieci powyżej trzeciego roku życia.

fot.Porsche

Oprócz wymienionych, dostępny jest szeroki wachlarz akcesoriów, od futerałów na iPada począwszy, na podkładkach pod myszkę skończywszy.

fot. Porsche

Kolekcja jest dostępna online pod adresem www.porsche.co.uk/shop .

Inne świąteczne propozycje:

Bentley

BMW

Mini

Mercedes

Najnowsze

Land Rover królowej Elżbiety II na sprzedaż

Zielony Land Rover, który w 1979 roku został specjalnie dostosowany do potrzeb królowej Elżbiety II, będzie wystawiony na sprzedaż.

Samochód został wyposażony w specjalny system, za pośrednictwem którego królowa porozumiewała się z kierowcą, sygnalizując konieczność zwolnienia, zatrzymania czy ponownego uruchomienia pojazdu.

Królewski Land Rover ma wprawdzie swoje lata, ale jego stan jest niemal idealny, a na liczniku widnieje jedynie 1892 mile. Zostanie wystawiony na aukcję 24 listopada.

Land Rover królowej Elżbiety II
fot. materiały prasowe

Trudno powiedzieć, za ile zostanie sprzedany, ale z pewnością przyciągnie zainteresowanie kupujących i pasjonatów marki. Land Rover, który był własnością Winstona Churchilla, został sprzedany za 129 tysięcy funtów – ponad dwukrotnie wyżej, niż wstępnie oceniano.

Najnowsze

Bezpiecznie w foteliku

Sieć sklepów Mamas&Papas we współpracy z Alfa Romeo promuje wśród świeżo upieczonych rodziców wiedzę na temat prawidłowego użytkowania fotelików samochodowych dla dzieci. Ostatnie badania wykazały, że zdecydowanie istnieje taka potrzeba.

Ponad połowa młodych rodziców – jak dowodzi badanie przeprowadzone w ramach kampanii Safer Seat – nigdy nie została uświadomiona, jak prawidłowo wybrać i zainstalować fotelik. Jeden na dziesięciu rodziców kieruje się przy zakupie wyłącznie ceną. 61% nie wie, że do różnych rodzajów samochodów pasują różne typy fotelików, a źle dobrany nie spełnia wymogów bezpieczeństwa.

I chociaż 80% ankietowanych przyznało, że ich przyzwyczajenia za kółkiem zmieniły się, odkąd na świecie pojawiło się dziecko, to jednak wielu z nich kieruje się radami rodziny i przyjaciół, a nie doświadczonych fachowców w branży.

Chris Tomlinson, sportowiec i twarz kampanii Safer Seat
fot. Alfa Romeo

Stąd właśnie zrodził się pomysł na kampanię Safer Seat, zainicjowaną przez Mamas&Papas we współpracy z Alfa Romeo.  Celem kampanii jest zapoznanie rodziców ze szczegółową instrukcją, jak krok po kroku wybrać i zamontować odpowiedni dla ich dziecka fotelik. Instrukcja jest dostępna w salonach Alfa Romeo i w sklepach Mamas&Papas, jak również online. Kampania ma również zapewnić rodzicom dostęp do odpowiednio przeszkolonych profesjonalistów, którzy odpowiedzą na wszelkie pytania i uświadomią, na co należy zwracać uwagę przy kupnie fotelika, a także jak odpowiednio go użytkować, by zapewnić dziecku maksymalne bezpieczeństwo.

My ze swojej strony gorąco zachęcamy również polskich rodziców do rozszerzania własnej wiedzy i konsultacji z profesjonalistą, który pomoże dokonać najlepszego wyboru.

Na co przede wszystkim zwracać uwagę – radzimy tutaj.

 

Najnowsze