Czarna mapa Warszawy
Specjaliści serwisu Korkowo.pl przeanalizowali sytuację na warszawskich ulicach. W których miejscach najczęściej dochodzi do stłuczek i wypadków?
Zakres badania objął ostatnie trzy miesiące. Na podstawie zebranych danych eksperci wyznaczyli miejsca, w których najczęściej dochodziło do wypadków lub stłuczek z udziałem samochodów. Są to zatem punkty Warszawy, w których kierowcy powinni zachować większą niż zwykle czujność, bo (przynajmniej statystycznie) istnieje tam większe ryzyko kolizji.
Wyniki analizy wskazują, że to aleja Armii Krajowej zasługuje na miano najbardziej kolizyjnej. W ciągu ostatniego kwartału doszło tam do 83 zdarzeń drogowych. Aleja ta stanowi ważny odcinek Ekspresowej Obwodnicy Warszawy i jest często uczęszczana przez kierowców. Niewiele lepiej przedstawia się sytuacja na Wybrzeżu Gdyńskim. Zanotowano tam 82 zdarzenia drogowe. Wybrzeże liczy 7km długości i jest częścią Wisłostrady, która nie doszła jeszcze do siebie po pamiętnej awarii tunelu z lata ubiegłego roku. Podobnie jak w przypadku al. Armii Krajowej przyczyną sporej liczby kolizji jest najprawdopodobniej duże zagęszczenie pojazdów na Wybrzeżu. Trzecie miejsce w zestawieniu należy do Alei Prymasa Tysiąclecia. Aleja jest trasą szybkiego ruchu położoną między Al. Jerozolimskimi a al. Obrońców Grodna. W ciągu ostatnich trzech miesięcy doszło na niej do 79 kolizji.
Trzy opisane powyżej aleje to nie koniec listy. Szczegółowe dane można zobaczyć w załączonej tabeli.
Źródło: Creandi.pl
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: