Cupra otworzy butikowy salon samochodowy w Warszawie – kiedy do niego wejdziemy?
Cupra udostępniła w Polsce Wirtualny Salon – przestrzeń online łączącą showroom z platformą eksperckich spotkań i indywidualnych wideorozmów z klientami. Zapowiada także otwarcie salonu butikowego w Warszawie. Kiedy będziemy mogli go zobaczyć?
Platforma hiszpańskiej marki rozpoczęła działalność z początkiem grudnia bieżącego roku. Tym samym Cupra, obecna na rynku polskim od 2018 roku, rozszerza o sferę wirtualną możliwość interakcji polskich klientów z marką. Dotychczas sportowe modele marki można było poznać w dedykowanych przestrzeniach, Cupra Corners, obecnych w wybranych salonach dealerskich w całej Polsce.
Platforma Wirtualnego Salonu zapewnia także możliwość indywidualnych transmisji audio-wideo bez konieczności logowania czy rejestracji. Podczas takiego połączenia odwiedzający będzie mógł skontaktować się online przez czat lub połączenie audiowideo z ekspertem, który przedstawi szczegóły prezentowanych modeli. Wśród prezentowanych modeli oprócz Formentora pojawią się Cupra Ateca oraz Cupra Leon.
Butikowy koncept, pozwalający na najpełniejszą interakcję z marką, ma powstać w Warszawie. Planowane otwarcie polskiego salonu Cupry nastąpi w pierwszym kwartale 2021 roku.
Najnowsze
-
-10°C i niemy diesel na parkingu. Winne są nie świece, a ten zapomniany element
Gdy słupek rtęci spada poniżej -10°C, twój diesel może przestać być samochodem, a stać się drogą bryłą lodu. Okazuje się, że za 9 na 10 porannych koszmarów odpowiada ten sam, lekceważony przez kierowców element. -
Opony to za mało. Te 2 płyny w aucie decydują o bezpieczeństwie zimą. Sprawdź przed wyjazdem!
-
Niebezpieczne „mikołajki” pod maską: na 8 z 10 płynów do spryskiwaczy nie można polegać
-
Świąteczny prezent od Forda: hybrydowy van, który ratuje zwierzęta. Zobacz, jak działa „112 dla zwierząt
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Zostaw komentarz: