Corvette Stingray dla malucha

Szukasz pomysłu na prezent dla swojego małego automaniaka? A co powiesz na miniaturową wersję najnowszego Corvette Stingray?

Producent zabawek, firma Fisher-Price, od wielu już lat wypuszcza wersje Power Wheels (aut na baterie dla dzieci pomiędzy pierwszym a siódmym rokiem życia) kolejnych samochodów Corvette, łącznie z różowym Barbie Corvette. Nic dziwnego, że przymierzyli się również do Stingraya i efekt, musimy przyznać, jest całkiem niezły. Co prawda oryginał przyspiesza do setki w ciągu 3,8 sekundy i rozwija prędkość ponad 300 km/h, zaś wersja mini może się poszczycić prędkością nieco poniżej 10 km/h, ale i tak jest najszybsza w gronie dotychczasowych Power Wheels.

fot. Fisher-Price
fot. Fisher-Price
fot. Fisher-Price

Samochody trafią do sprzedaży we wrześniu, Fisher-Price zapowiada, że będą kosztować ok. 275 dolarów.

 

 

Najnowsze

Superbohaterka Rachael

Wszyscy słyszeliśmy o tym, że w chwilach stresu i zwiększonej produkcji adrenaliny człowiek dysponuje możliwościami, które zdają się wręcz nadludzkie. Tak zdarzyło się Rachael Simmons, kiedy samochód przygniótł jej ojca.

Adam Simmons pracował pod należącym do Rachael Jeepem Liberty, badając usterkę w systemie hamulcowym, kiedy nagle podnośnik odmówił posłuszeństwa. Cały ciężar potężnego Jeepa przyszpilił Adama do podłoża.

Krzyki ojca zaalarmowały Rachael, która wypadła z domu i rzuciła się na pomoc. 22-letnia dziewczyna zdołała podnieść ważącego ponad 1500 kg Jeepa tak, by jej ojciec mógł się uwolnić. Nawet jeśli pomogło jej w tym rozłożenie ciężaru i punkt podparcia, i tak zasługuje na szczery podziw.

„Po prostu podniosłam samochód, żeby uwolnić tatę. Czułam, jak adrenalina dosłownie buzuje w moich żyłach. Nie sądzę, bym w innym wypadku była w stanie tego dokonać” – wyznała Rachael.

Adam przez jakiś czas będzie się poruszał o kulach, zaś Rachael cierpi na ból pleców, ale żadnemu z nich na szczęście nic szczególnie poważnego się nie stało. Przypadki tego typu, kiedy ludzie pod wpływem maksymalnego stresu doświadczali krótkich przypływów nadludzkiej siły, są rzadkie, ale udokumentowane. Niestety, niewiele o nich wiadomo z uwagi na ograniczoną możliwość testów klinicznych.

Najnowsze

Będziemy kupować samochody na Facebooku?

Czy Facebook ma szansę stać się jednym z najefektywniejszych narzędzi sprzedaży samochodów? Analiza McCann Worldgroup pokazuje, że tak. W tym roku na dyktującym trendy amerykańskim rynku motoryzacyjnym osoby szukające samochodu używały do tego portali społecznościowych częściej niż kiedykolwiek w historii.

Analizy McCann Worldgroup pokazują, że także w Polsce social media zaczynają odgrywać coraz większą rolę na rynku motoryzacyjnym. Facebook staje się niekwestionowanym źródłem informacji i konsumenckich opinii o samochodach, ale także potężnym narzędziem w rękach marketerów. Dzięki odpowiedniemu targetowaniu jest on w stanie zebrać unikalną wiedzę na temat naszych upodobań i pasji, a do tych niewątpliwie należą samochody. Informacje te umiejętnie wykorzystane pozwalają takim gigantom jak np. General Motors, Mercedes, Toyota, Renault czy nawet luksusowy Bentley docierać do swoich potencjalnych klientów za pomocą wyłącznie jednego portalu społecznościowego. Facebook to doskonała platforma, zarówno dla marek masowych, jak i luksusowych. W dobie kryzysu rynek motoryzacyjny musi szukać coraz ciekawszych sposobów dotarcia do nowych klientów. A aplikacje mobilne i przyciągające uwagę, niestandardowe działania w sieci, świetnie się do tego nadają.

43% konsumentów szukało dealera swojego wymarzonego auta na Facebooku, z czego 67% robiło to za pomocą urządzeń mobilnych. Co ciekawe, aż 59% badanych zadeklarowało, że bardziej ufa opinii wyrażonej przez swojego znajomego na Facebooku niż na każdej innej stronie internetowej. 27% osób, które kupuje samochody, „klika” na ich reklamy na Facebooku. Liczba tych kliknięć wzrosła od października 2012 roku do kwietnia 2013 ponad dwukrotnie – z 16% do 39%.  Równocześnie sam internet odgrywa coraz ważniejszą rolę w procesie kupna auta. Większość nabywców samochodów (80%) uważa, że przeglądanie stron internetowych jest dla nich pomocne. 1/4 z nich uważa witryny za najbardziej przydatne narzędzie w procesie podejmowania decyzji zakupowej, 15% osób uważa za nie internetowe strony dealerów. Co istotne, aż 81% osób kupujących samochody, które wchodziło na strony motoryzacyjne, przy podejmowaniu decyzji o kupnie korzystało z rankingów znajdujących się na tych stronach.

Badanie pokazuje także, że z roku na rok wzrasta liczba konsumentów, którzy do kupna samochodu używają stron internetowych, Facebooka oraz urządzeń mobilnych.

 

Najnowsze

Seksowni futboliści i Chevrolet Camaro

Wielki piknik rodzinny, występy cheerleederek, rozrywki i konkursy dla najmłodszych oraz pokazy efektów specjalnych – to wszystko czeka fanów amerykańskiego stylu życia już w najbliższą niedzielę, 14 lipca, na stadionie Narodowym w Warszawie, podczas VIII SuperFinału Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego.

Będzie to również polski debiut Chevroleta Camaro w specjalnie sprowadzonej do Polski limitowanej wersji Hot Wheels Edition.

Wyjątkowe emocje związane z walką o puchar zapewnią kibicom drużyny finalistów: Giants Wrocław i Warsaw Eagles. Ich zmaganiom towarzyszyć będą niesamowita oprawa oraz gorący doping gości największej sportowej areny w Polsce. Szacuje się, że SuperFinał 2013 może przebić popularnością ubiegłoroczną imprezę, kiedy to podczas kulminacyjnego meczu na trybunach zasiadły 23 tys. widzów.

Ci wspaniali chłopcy…
fot. Chevrolet

Mało znana u nas do niedawna dyscyplina sportowa przeżywa ostatnio gwałtowny rozwój. Polska Liga Futbolu Amerykańskiego powstała w 2006 roku. W pierwszej edycji ogólnopolskich rozgrywek ligowych brały udział tylko 4 kluby. W tegorocznych rozgrywkach PLFA uczestniczyły już 74 drużyny, występujące w Toplidze, PLFA I, PLFA II, PLFA 8 oraz PLFA J.

Chevrolet Camaro Hot Wheels Edition realizacja marzenia wielu dorosłych, którzy w dzieciństwie bawili się modelami Hot Wheels. To jednocześnie pierwsza tego typu zabawka w skali 1:1. Samochód zadebiutował pod koniec ubiegłego roku na targach SEMA w Las Vegas, a wszedł do produkcji w pierwszym kwartale tego roku. Podobnie jak seria limitowanych zabawek, na bazie których powstał, jest dostępny w ściśle ograniczonej liczbie egzemplarzy. Auto wyposażone jest w 6,2-litrowy silnik V8, który w wersji ze skrzynią manualną rozwija 432 KM (318 kW) mocy i 569 Nm momentu obrotowego, a w wersji z automatyczną przekładnią ma 405 KM (298 kW) mocy i maksymalny moment obrotowy o wartości 556 Nm.

Najnowsze

Ford Fiesta kobiecym samochodem roku 2013

Znamy wyniki głosowania Women’s World Car of the Year (WWCoty). Zwycięzcą został Ford Fiesta, wyprzedzając Mazdę CX5 i Range Rovera.

Ford Fiesta z silnikiem 1.0 EcoBoost, którego rynkowa premiera miała miejsce w tym roku w Południowej Afryce, zajął również pierwsze miejsce w kategorii samochodów ekonomicznych. 14 jurorek przyznawało bowiem punkty w pięciu kategoriach, w których znalazły się auta rodzinne, luksusowe, sportowe, ekonomiczne oraz SUV-y. Dodatkowo panie typowały własny „samochód marzeń” – tu Aston Martin Vanquish zwyciężył z Jaguarem F-Type.

Kobiecy samochód roku – Ford Fiesta
fot. Ford
fot. Ford

Jednostka napędowa Forda Fiesty to 3-cylindrowy motor oferowany w dwóch wariantach mocy – 100 KM lub 125 KM, który zdobył już dwa razy z rzędu tytuł „International Engine of the Year”.

W październiku w Londynie odbędzie się uroczyste przekazanie nagrody, natomiast dziś prezentujemy kompletne wyniki głosowania w poszczególnych kategoriach:

 

Samochód rodzinny

1 – Audi A4 Allroad
2 – Volkswagen Golf 7
3 – BMW serii 3

Samochód luksusowy

1 – Range Rover
2 – Mercedes SL
3 – BMW serii 6

Samochód sportowy

1 – Porsche Boxster S
2 – Audi RS5
3 – Toyota GT86/Subaru BRZ

Auto typu SUV

1 – Mazda CX-5
2 – Hyundai Santa Fe
3 – Nissan Pathfinder

Samochód ekonomiczny

1 – Ford Fiesta
2 – Kia Cerato
3 – Toyota Prius

Women’s World Car of the Year 2013

1 – Ford Fiesta
2 – Mazda CX-5
3 – Range Rover

 

Najnowsze