CNN angażuje się w F1
Lotus Racing, jeden z najmłodszych zespołów, które pojawią się na torach Formuły 1 w tym sezonie rozpoczął długoletnią współpracę z wiodącą na świecie siecią informacyjną.
CNN partneruje Lotusowi |
![]() |
fot. Lotus
|
Słynne logo CNN już pojawiło się na kaskach Heikki Kovalainena i Jarno trulliego oraz na ich bolidach T127. Odpowiedzialny za kontrakt ze strony giganta medialnego będzie vice prezydent CNN International Advertising Sales Rani Raad – Kombinacja dwóch światowych marek świetnie odpowiada założeniom pozycjonowania marki CNN. Umowa ta przenosi nas w nową erę marketingu i promocji i daje możliwość obecności przed oczami widowni na całym świecie.
Jesteśmy dumni, że możemy powitać CNN w rodzinie Lotus Racing. To znak pozytywnego wrażenia, jakie już wywarliśmy na rynku, że tak prestiżowa marka znana milionom z rzetelnej informacji zechciała zostać naszym partnerem. Zarówno cały zespół jak i ja czekamy na długoletnią współpracę i wspólne ekscytujące kampanie – powiedział w swoim oświadczeniu szef teamu Lotusa Tony Ferandes.
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Zostaw komentarz: