CNN angażuje się w F1

Lotus Racing, jeden z najmłodszych zespołów, które pojawią się na torach Formuły 1 w tym sezonie rozpoczął długoletnią współpracę z wiodącą na świecie siecią informacyjną.

CNN partneruje Lotusowi
fot. Lotus

Słynne logo CNN już pojawiło się na kaskach Heikki Kovalainena i Jarno trulliego oraz na ich bolidach T127. Odpowiedzialny za kontrakt ze strony giganta medialnego będzie vice prezydent CNN International Advertising Sales Rani Raad – Kombinacja dwóch światowych marek świetnie odpowiada założeniom pozycjonowania marki CNN. Umowa ta przenosi nas w nową erę marketingu i promocji i daje możliwość obecności przed oczami widowni na całym świecie.

Jesteśmy dumni, że możemy powitać CNN w rodzinie Lotus Racing. To znak pozytywnego wrażenia, jakie już wywarliśmy na rynku, że tak prestiżowa marka znana milionom z rzetelnej informacji zechciała zostać naszym partnerem. Zarówno cały zespół jak i ja czekamy na długoletnią współpracę i wspólne ekscytujące kampanie – powiedział w swoim oświadczeniu szef teamu Lotusa Tony Ferandes.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze