CNN angażuje się w F1
Lotus Racing, jeden z najmłodszych zespołów, które pojawią się na torach Formuły 1 w tym sezonie rozpoczął długoletnią współpracę z wiodącą na świecie siecią informacyjną.
CNN partneruje Lotusowi |
![]() |
fot. Lotus
|
Słynne logo CNN już pojawiło się na kaskach Heikki Kovalainena i Jarno trulliego oraz na ich bolidach T127. Odpowiedzialny za kontrakt ze strony giganta medialnego będzie vice prezydent CNN International Advertising Sales Rani Raad – Kombinacja dwóch światowych marek świetnie odpowiada założeniom pozycjonowania marki CNN. Umowa ta przenosi nas w nową erę marketingu i promocji i daje możliwość obecności przed oczami widowni na całym świecie.
Jesteśmy dumni, że możemy powitać CNN w rodzinie Lotus Racing. To znak pozytywnego wrażenia, jakie już wywarliśmy na rynku, że tak prestiżowa marka znana milionom z rzetelnej informacji zechciała zostać naszym partnerem. Zarówno cały zespół jak i ja czekamy na długoletnią współpracę i wspólne ekscytujące kampanie – powiedział w swoim oświadczeniu szef teamu Lotusa Tony Ferandes.
Najnowsze
-
6. Rajd Motocyklowy Weteranów – hołd na dwóch kołach dla tych, którzy nie wrócili z misji. Start już 24 kwietnia!
Wkrótce rusza 6. edycja Rajdu Motocyklowego Weteranów - start już 24 kwietnia 2025 roku. Setki motocyklistów, weteranów i pasjonatów ruszą w trasę, by oddać hołd tym, którzy nie wrócili z misji. -
Od kartingu do F1 Academy? Kornelia Olkucka walczy o marzenia we włoskiej Formule F4!
-
XPENG P7, G6 i G9 – wideo z pierwszych jazd w Polsce! Ceny, dane techniczne, rywale. Oto chińskie modele, które rzucają rękawicę Tesli
-
Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie – poznaj nowe systemy w Toyocie C-HR
-
Audi Q4 e-tron – elektryczny SUV klasy premium dla nowoczesnych kierowców
Zostaw komentarz: