Citroen C4 WRC
Królujący na odcinkach specjalnych mistrzostw świata od 2007 roku Citroen C4 WRC.
![]() |
Fot. Citroen |
Silnik:
4-cylindrowy, rzędowy, turbodoładowany, pojemność 1998 cm3, umieszczony z przodu-poprzecznie
Maksymalna moc: 315 KM przy 5500 obrotów/minutę
Maksymalny moment: 580 Nm przy 2750 obrotów/minutę
Wtrysk wielopunktowy wtrysk Magneti-Marelli, typ: ECB11, turbosprężarka Garrett
Dwa wałki rozrządu w głowicy, cztery zawory na cylinder
Przeniesienie napędu:
Sprzęgło węglowe, trzytarczowe,
6-biegowa, sekwencyjna skrzynia biegów Xtrac
Hamulce:
Aldon, chłodzone wodą w specyfikacji asfaltowej, tarczowe, wentylowane
Przód: 380 mm i 6-tłoczkowe (asfalt) i 310 mm i 4-tłoczkowe (szuter)
Tył: 318mm (asfalt), 310 mm (szuter) 4-tłoczkowe
Hamulec ręczny – hydrauliczny
Zawieszenie:
Reiger – MacPherson (przód) i Trailing-Arm (tył)
Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie
Koła:
– asfalt 8×18 cali
– szuter 7×15 cali
Wymiary:
długość: 4274 mm
szerokość: 1800 mm
masa: minimum 1230 kg
rozstaw osi: 2,608 mm
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: