Chrysler z Fashion Miami dla Haiti
Wczoraj odbył się wyjątkowy pokaz mody, którego celem była zbiórka środków na rzecz ofiar trzęsienia ziemi na Haiti. To wspólna akcja urodzonej na Haiti projektantki toreb damskich Phelicii Dell i Chryslera.
![]() |
fot. Chrysler/Facebook
|
„Pokaż się z najlepszej strony” to motyw przewodni Chryslera w roli oficjalnego sponsora imprezy „Fashion Miami” (Moda w Miami), odbywającej się w Miami Beach pomiędzy, 10 a 14 marca. Impreza jest serią pokazów kolekcji mody stworzonych w okresie jesienno-zimowym oraz atrakcji towarzyszących na tymczasowej estradzie-wybiegu w sercu dzielnicy „artystycznej” Miami Design District.
11 marca odbył się specjalny pokaz mody, projektantki toreb damskich Phelicii Dell i Chryslera, którego celem była zbiórka środków na rzecz ofiar trzęsienia ziemi na Haiti. Twórczość Phelicii Dell inspirowana jest jej haitańskim pochodzeniem oraz kulturą tego kraju. W roku ubiegłym Dell została uhonorowana światową nagrodą „najlepiej zapowiadającej się projektantki toreb damskich”. Wytwórnia toreb Phelicii Dell została całkowicie zniszczona w czasie niedawnego trzęsienia ziemi w jej rodzinnym kraju.
Osoby zainteresowane marką Chrysler oraz entuzjaści poznawania trendów mody mogą na bieżąco śledzić aktualne informacje „zakulisowe”, najnowsze wideoklipy i zdjęcia oraz wywiady z projektantami na:
- Facebook.com/Chrysler
- Twitter.com/Chrysler Autos
- YouTube.com/Chrysler (ADD)
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: