
Chevrolet „ugotował” hot doga z szarlotką. Czas na podbój branży gastronomicznej?
Trzeba przyznać, że to dość nietypowa forma promocji...
Rzadko kiedy producenci samochodów angażują się w działania branży gastronomicznej (oczywiście poza Volkswagenem, który od lat produkuje kiełbaski, a nawet keczup). Ale tym razem jest inaczej. Chevrolet nawiązał współpracę ze znanym entuzjastą samochodów, Guyem Fieri, by połączyć w jedną całość składniki słynnej reklamy Chevroleta. Rezultatem jest hot dog z szarlotką.

To nietypowe połącznie pojawia się w prawdopodobnie najsłynniejszej reklamie Chevy’ego: „Baseball, Hot Dogs, Apple Pie & Chevrolet”. Reklama łączy to, co ludzie najbardziej kojarzą z Ameryką, z producentem samochodów za pomocą prostego, chwytliwego refrenu i pokazu slajdów wszystkich tych elementów.
Po latach Chevrolet przypomniał sobie o legendarnej reklamie i przy pomocy Guy’a Fieriego stworzył hot doga z szarlotką, którym entuzjaści motoryzacji i sportu będą mogli raczyć się już w ten czwartek podczas meczu baseballowego „Field of Dreams”.
Tych, którzy nie zdążą w ciągu kilkudziesięciu godzin dostać się na pokład samolotu i polecieć do Ameryki, uspokajamy… hot dogi z szarlotką od Chevroleta możecie „ugotować” sami! Na filmiku poniżej, znajdziecie przepis na to „arcydzieło” sztuki kulinarnej.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?