Chevrolet stawia na młodych twórców
Chevrolet razem z globalną społecznością kreatywnych filmowców MOFILM, postanowił zaprosić reżyserów z całego świata do stworzenia krótkometrażowych filmów, mających przekazać wizję ducha podróży. Najlepszy z nich zostanie zaprezentowany podczas Super Bowl XLVI w 2012 roku.
W pierwszym miesiącu reklamę obejrzało 119 638 000 złotych. |
![]() |
fot. YouTube |
„Miss Evelyn’s Wild Ride” – to zaprezentowana Podczas styczniowego finału Super Bowl XLV, reklama Chevroleta Camaro. O sukcesie produkcji świadczył fakt, że Do dziś to nagranie wideo zostało obejrzane ponad milion razy na portalu YouTube. Spot opowiada o dwóch mężczyznach przedstawiających swoją wizję perfekcyjnego i najlepiej sprzedającego się sportowego samochodu w Ameryce. Do dziś to nagranie wideo zostało obejrzane ponad milion razy na portalu YouTube.
Chevrolet od wielu lat odgrywa ogromną rolę w kinematografi, przypomnijmy między innymi słynny w latach sześćdziesiątych serial „Route 66″, gdzie dumnie prezentowała się klasyczna Corvetta, czy też wchodzący na ekrany kin „Transformers: Dark of the Moon”, gdzie będziemy mogli podziwiać między innymi Chevroleta Camaro.
Aby wziąć udział w tym globalnym konkursie, uczestnicy mogą zalogować się na stronie www.Mofilm.com/ChevroletRoute66 w celu pobrania wytycznych, dotyczących konkursu. Termin ostateczny zgłaszania nagrań wideo to godzina 12:00 czasu GMT, 1 grudnia 2011 roku.
Chevrolet i MOFILM współpracowali przy dotychczasowych inicjatywach w Stanach Zjednoczonych, Indiach i Europie. Chevrolet Route 66 stanowi pierwsze globalne przedsięwzięcie Chevroleta i MOFILMU.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: