Chevrolet stawia na młodych twórców

Chevrolet razem z globalną społecznością kreatywnych filmowców MOFILM, postanowił zaprosić reżyserów z całego świata do stworzenia krótkometrażowych filmów, mających przekazać wizję ducha podróży. Najlepszy z nich zostanie zaprezentowany podczas Super Bowl XLVI w 2012 roku.

W pierwszym miesiącu reklamę obejrzało 119 638 000 złotych.
fot. YouTube

„Miss Evelyn’s Wild Ride” – to zaprezentowana Podczas styczniowego finału Super Bowl XLV, reklama Chevroleta Camaro. O sukcesie produkcji świadczył fakt, że Do dziś to nagranie wideo zostało obejrzane ponad milion razy na portalu YouTube. Spot opowiada o dwóch mężczyznach przedstawiających swoją wizję perfekcyjnego i najlepiej sprzedającego się sportowego samochodu w Ameryce. Do dziś to nagranie wideo zostało obejrzane ponad milion razy na portalu YouTube.

Chevrolet od wielu lat odgrywa ogromną rolę w kinematografi, przypomnijmy między innymi słynny w latach sześćdziesiątych serial „Route 66″, gdzie dumnie prezentowała się klasyczna Corvetta, czy też wchodzący na ekrany kin „Transformers: Dark of the Moon”, gdzie będziemy mogli podziwiać między innymi Chevroleta Camaro.

Aby wziąć udział w tym globalnym konkursie, uczestnicy mogą zalogować się na stronie www.Mofilm.com/ChevroletRoute66 w celu pobrania wytycznych, dotyczących konkursu. Termin ostateczny zgłaszania nagrań wideo to godzina 12:00 czasu GMT, 1 grudnia 2011 roku.

Chevrolet i MOFILM współpracowali przy dotychczasowych inicjatywach w Stanach Zjednoczonych, Indiach i Europie. Chevrolet Route 66 stanowi pierwsze globalne przedsięwzięcie Chevroleta i MOFILMU.

 

 

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze