Chevrolet na straży romantyzmu – rozbudź iskrę

Limitowana wersja Chevroleta Spark Pink, świetną okazją do zbadania jak i kiedy należy poprosić mężczyznę o rękę.

fot. Chevrolet

Do 29 lutego pozostało już tylko kilka dni, natomiast obchodzone wcześniej Walentynki są świętem, w którym zakochane pary wyznają sobie miłość na wiele różnych sposobów. Czekoladki, kwiaty czy szampan to sprawdzony sposób, aby powiedzieć „kocham Cię”, jednak najlepszą metodą na nakłonienie mężczyzny do przyjęcia oświadczyn jest dotarcie do jego mamy lub kolegów, z którymi chodzi na mecze piłkarskie!

Z badania dotyczącego sposobów na wzniecenie iskry (po ang. Spark) w związku przeprowadzonego w Wielkiej Brytanii przez Chevroleta wynika, że aż 32 procent ankietowanych kobiet – czyli jedna trzecia – oświadczyłaby się swojemu mężczyźnie 29 lutego, ponieważ to rok przestępny, a według tradycji kultywowanej w Wielkiej Brytanii w tym dniu panie mogą poprosić o rękę panów.

Każdy związek rozpoczyna się od tej wyjątkowej iskry, a nasze badanie dowodzi, że nowoczesny romans – podobnie, jak niewielki model Chevrolet Spark – łamie schematy i zmienia 'zasady gry’,” powiedział Eric Wepierre, dyrektor ds. marki i marketingu w Chevrolet Europe.

Chevrolet dowiedział się również, że droga do serca wybranka prowadzi przez jego mamę. Ponad jedna trzecia ankietowanych (35 procent) mężczyzn chciałaby, aby ich dziewczyna przed oświadczynami najpierw zapytała o zgodę ich mamę. To po części tłumaczy też, dlaczego ci mężczyźni wciąż są kawalerami.

Zapytane o to, dlaczego to one chcą się oświadczyć, ponad połowa (51 procent) kobiet w wieku od 25 do 44 lat przyznała, że w przeciwnym wypadku ich mężczyzna nigdy nie odważyłby się na ten krok.

Badanie dowiodło, że połowa mężczyzn poproszonych o rękę odpowie ze szczerego serca 'tak’, natomiast sześć procent odpowie 'tak’ nie wiedząc, jak w tej sytuacji powiedzieć 'nie’. Czternaście procent ankietowanych słysząc takie pytanie spanikuje i ucieknie!

Z ankiety przeprowadzonej na ponad 1000 pełnoletnich respondentów wynika także, iż jeśli chcesz zwrócić uwagę swojego wybranka, musisz najpierw zainteresować się drużyną piłkarską, której kibicuje. Piętnaście procent mężczyzn chciałoby, aby ich partnerka oświadczyła się podczas meczu piłkarskiego lub innego wydarzenia sportowego. Jeden na dziesięciu mężczyzn chciałby natomiast usłyszeć to ważne pytanie w barze przy drinku. Dobrym pomyslem jest też poznanie uluboinej marki samochodu ukochanego.

fot. Chevrolet

Szaleję za Tobą

Młode pary poniżej 25 roku życia (56 procent) przyznają, że flirtowanie i „przekomarzanie się” to gwarancja rozniecenia iskry w związku w dniu zakochanych. 44 procent ankietowanych twierdzi natomiast, że ważniejsze są czułe gesty i pieszczoty. Z drugiej strony, tylko pięć procent par powyżej 50 roku życia nie przywiązuje dużej uwagi do flirtowania.

– Nasze badanie potwierdza, że w głębi serca jesteśmy bardzo romantyczni – przez cały rok – i że do wyzwolenia iskry potrzeba tylko miłości. Chevrolet zachęca wszystkich do wykorzystania romantycznej okazji, która nadarza się w Walentynki lub 29 lutego. – mówi Eric Wepierre.

*Limitowana edycja Chevroleta Spark Pink dostępna będzie na rynku w Wielkiej Brytanii.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze