
Chciała wjechać na parking, a straciła prawo jazdy
Do nietypowego zdarzenia doszło kilka dni temu w centrum handlowym Kaskada w Szczecinie. Kobieta próbowała trzy razy wjechać na parking wielopoziomowy przy galerii handlowej, ale za każdym razem kończyło się to stłuczką i policja zatrzymała jej prawo jazdy.
We wtorkowe popołudnie wezwano patrol policji do Galerii Kaskada, gdzie doszło do nietypowej kolizji. Na miejscu czekały dwie kobiety – kierująca Volkswagenem i poszkodowana w Oplu. Pierwsza z nich próbowała wjechać po ślimaku prowadzącym na parking wielopoziomowy przy galerii. Tuż za nią jechał Opel. Jednak w pewnym momencie silnik w Volkswagenie zgasł i samochód stoczył się na Opla.
Kobieta kierująca Volkswagenem uruchomiła ponownie silnik i rozpoczęła kolejną próbę podjazdu. Jednak po kilku sekundach ponownie straciła kontrolę na pojazdem i uderzyła w auto stojące za nią. Poszkodowana postanowiła pomóc i wraz z pasażerką Volkswagena poinstruowały kierującą o tym, jak ruszać z hamulca ręcznego. Jednak kolejna próba zakończyła się fiaskiem i ponowną kolizją.
Policjanci, którzy przybyli na miejsce wysłuchali relacji stron i świadków, a następnie stwierdzili, że parking jest oznakowany jako „strefa ruchu”, a więc obowiązują na nim przepisy ruchu drogowego. Przy okazji zatrzymali prawo jazdy kobiecie kierującej Volkswagenem i skierowali do sądu wniosek o jej ukaranie. Okazało się, że kobieta miała prawo jazdy od miesiąca.
Oprócz samochodów nikt nie ucierpiał w tym zdarzeniu, ale funkcjonariusze uznali, że winna kolizji stanowi zagrożenie dla innych uczestników ruchu. Podkreśliła to st. asp. Marta Kucharska ze szczecińskiej drogówki mówiąc, że posiadanie dokumentu prawa jazdy to odpowiedzialność.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: