Charytatywna inicjatywa Mini
Motoryzacja i działalność charytatywna z sukcesem mogą iść w parze. Udowadnia to Mini już po raz kolejny przedstawiając nam niezwykłe samochody stworzone w szczytnym celu.
![]() |
fot. BMW Group |
Wszystko zaczęło się w 2003 roku, to właśnie wtedy niemiecki BMW Group poważanie zaangażował się w walkę z wirusem HIV i AIDS. Jak na wielki i znany koncern organizujący wiele nietypowych akcji marketingowych przystało, działania firmy miały dość nietypowy charakter i tak zostało już do dziś.
Co rok stworzone przez nanych projektantów lub domy mody, Mini, trafiają na aukcje i loterie, z któych dochód w całości przekazywany jest na cele charytatywne wspierające właśnie walkę z HIV. W tym roku coroczny bal odbędzie się 17 lipca i do sprzedaży wystawione zostaną na nim aż trzy dzieła sztuki – niepowtarzalne Mini o trzech różnych typach nadwozia: hatchback, county icabrio i trzech zupełnie innych image’ach.
![]() |
fot. BMW Group |
Do zeszłego roku całkowity dochód z aukcji wyniósł prawie pół miliona euro, czy w tym roku bogaci filantropi z Europy zadbają by się znacznie powiększył? Oby tak. Na zdjąciach trzy
samochody, które symbolicznie wspomogą potrzebujących.
![]() |
fot. BMW Group
|
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: