Charytatywna inicjatywa Mini

Motoryzacja i działalność charytatywna z sukcesem mogą iść w parze. Udowadnia to Mini już po raz kolejny przedstawiając nam niezwykłe samochody stworzone w szczytnym celu.

fot. BMW Group

Wszystko zaczęło się w 2003 roku, to właśnie wtedy niemiecki BMW Group poważanie zaangażował się w walkę z wirusem HIV i AIDS. Jak na wielki i znany koncern organizujący wiele nietypowych akcji marketingowych przystało, działania firmy miały dość nietypowy charakter i tak zostało już do dziś.

Co rok stworzone przez nanych projektantów lub domy mody, Mini, trafiają na aukcje i loterie, z któych dochód w całości przekazywany jest na cele charytatywne wspierające właśnie walkę z HIV. W tym roku coroczny bal odbędzie się 17 lipca i do sprzedaży wystawione zostaną na nim aż trzy dzieła sztuki – niepowtarzalne Mini o trzech różnych typach nadwozia: hatchback, county icabrio i trzech zupełnie innych image’ach.

fot. BMW Group

Do zeszłego roku całkowity dochód z aukcji wyniósł prawie pół miliona euro, czy w tym roku bogaci filantropi z Europy zadbają by się znacznie powiększył? Oby tak. Na zdjąciach trzy
samochody, które symbolicznie wspomogą potrzebujących.

 

fot. BMW Group

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze