Brixton Thor GK 1000 – chiński techno cruiser dla klienta z Europy
Chiński koncern prawdopodobnie wprowadzi do Europy kolejny model marki Brixton. To solidny cruiser z poteżnym silnikiem.
Chiński koncern Gaokin zaprezentował nowy motocykl, który wystąpi pod marką Brixton. Thor GK 1000 to potężny cruiser z litrowym silnikiem, który prezentuje się naprawdę bardzo sensownie. Czy namiesza w segmencie?
Marka Brixton oferuje model Cromwell 1200, który do złudzenia przypomina Triumpha Bonneville. Firma jest jedynym producentem z Chin, który odważył się zaoferować motocykl o tak dużej pojemności dla klientów w Europie.
Z kolei Thor GK 1000 jest napędzany silnikiem V-twin chłodzonym cieczą. Jednostka o pojemności 997 cm3 wytwarza 88,5 KM maksymalnej mocy. Szczytowy moment obrotowy tej jednostki wynosi 95 Nm. W przypadku tego modelu również widać inspirację zachodnim Ducati Diavelem, ale dużo w nim klimatów rodem z japońskich cruiserów.
Motocykl wyposażono w hamulce budżetowej firmy J.Juan, która od jakiegoś czasu jest pod pieczą Brembo. Oprócz tego jest ABS od Boscha, zawieszenie KYB z odwróconym widelcem, a nawet przepustnica ride-by-wire i tempomat. Ponadto kierowca może połączyć swojego smartfona z centrum dowodzenia w motocyklu.
Producent nie podaje, czy model Thor GK 1000 trafi do Europy, ale spoglądając na jego wyposażenie to więcej niż pewne. To będzie naprawdę ciekawa alternatywa w segmencie dużych cruiserów.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Komentarze:
ZZR1400 - 29 kwietnia 2022
Kolejne chińskie guano. Jak można tak nisko upaść i to kupować? Nie wierzę że ktoś w UE kupi to guano.