Bridgestone partnerem plebiscytu 7 Nowych Cudów Polski
Producent opon Bridgestone został partnerem trzeciej edycji plebiscytu zorganizowanego przez magazyn National Geographic Traveler – 7 Nowych Cudów Polski. Akcja ma na celu wyłonienie pięknych, nieodkrytych jeszcze turystycznych miejsc w Polsce.
– Pragniemy zachęcać odbiorców do realizowania pasji związanych z poznawaniem świata. Taki cel przyświecał nam także przy opracowywaniu ostatniej internetowej kampanii „We’ve been everywhere”, w której staramy się pokazać, jak inspirujące może być podróżowanie – mówi Anna Paszt Z Bridgestone.
W plebiscycie zostanie wyłonionych 7 nieodkrytych miejsc w Polsce, które mają szansę stać się polskimi głównymi miejscami turystycznymi. Akcja rozpoczęła się 24 czerwca, a głosowanie poprzez SMS-y potrwa do 30 września.
![]() |
fot. National Geographic
|
32 nominowane miejsca, po dwa z każdego regionu, prezentowane będą na łamach miesięcznika National Geographic Traveler. Osoby biorące udział w akcji będą miały możliwość wygrania wielu atrakcyjnych nagród, między innymi opon Bridgestone Turanza T001, skierowanych specjalnie do miłośników podróży, zarówno tych dalszych jak i bliższych.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: