Bridgestone dla chorych dzieci
Polski oddział firmy Bridgestone włączył się w inicjatywę pod hasłem „Samochód marzeń", którą organizuje Fundacja „Dziecięca Fantazja" w Warszawie.
Projekt „Samochód marzeń”, który zainaugurowano w maju, polega na sprzedawaniu powierzchni karoserii samochodu „Dziecięcej Fantazji” na logotypy firm wspierających akcję. Należący do Fundacji Citroen przemierza rocznie tysiące kilometrów po drogach całego kraju rozwożąc upominki i wsparcie dla podopiecznych, którymi są nieuleczalnie chore dzieci. Właśnie do nich trafiają pieniądze z akcji „Samochód marzeń”. Firma Bridgestone wykupiła powierzchnię pod swój logotyp na rok.
![]() |
fot. Fundacja „Dziecięca Fantazja”
|
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: