Bridgestone dla chorych dzieci
Polski oddział firmy Bridgestone włączył się w inicjatywę pod hasłem „Samochód marzeń", którą organizuje Fundacja „Dziecięca Fantazja" w Warszawie.
Projekt „Samochód marzeń”, który zainaugurowano w maju, polega na sprzedawaniu powierzchni karoserii samochodu „Dziecięcej Fantazji” na logotypy firm wspierających akcję. Należący do Fundacji Citroen przemierza rocznie tysiące kilometrów po drogach całego kraju rozwożąc upominki i wsparcie dla podopiecznych, którymi są nieuleczalnie chore dzieci. Właśnie do nich trafiają pieniądze z akcji „Samochód marzeń”. Firma Bridgestone wykupiła powierzchnię pod swój logotyp na rok.
fot. Fundacja „Dziecięca Fantazja”
|
Najnowsze
-
Kupisz auto spalinowe zamiast elektrycznego? Zapłacisz 22 tys. zł. To projekt nowych przepisów
Jak poprawić statystyki sprzedaży samochodów elektrycznych? Zmusić kierowców do ich kupowania. Taki właśnie pomysł niedawno się pojawił i co gorsza, na serio jest rozpatrywany. -
Spektakularny pożar jedynego takiego auta elektrycznego w Polsce – na środku warszawskiego Mokotowa. Trwają utrudnienia w ruchu
-
Chciał ukarać kierowcę Audi na oczach policji. Więcej już nie pojeździ
-
Takich fotoradarów jeszcze w Polsce nie było. Mogą pojawić się w każdym miejscu
-
O krok od budowy nowego odcinka drogi S12. Ułatwi dojazd do granicy
Zostaw komentarz: