
Brabus 900 Superblack – samochód absurdalny, co za moc! Zobaczcie jak wygląda
Brabus 900 Superblack to przykład tuningu dla tych, którzy chcą dysponować ekstremalnie mocnym i pozbawionym jakichkolwiek subtelności, luksusowym SUV-em.
Spis treści
- Brabus 900 Superblack – solidny fundament
- Brabus 900 Superblack – agresywny design
- Brabus 900 Superblack – podkręcony do maksimum
- Brabus 900 Superblack – wnętrze
- Brabus 900 Superblack – galeria
Brabus, znana na całym świecie profesjonalna marka tunerska, pochwaliła się swoim najnowszym projektem: Brabus 900 Superblack. To absurdalnie mocne auto o agresywnej, charakterystycznej dla Brabusa, ponadprzeciętnie agresywnej stylistyce, poznajcie szczegóły.

Brabus 900 Superblack – solidny fundament
Fundamentem poddanym modyfikacjom przez tunerów Brabusa jest też nie byle jakie auto, bo Mercedes-AMG GLS 63. Jednak fabryczna forma zaproponowana przez specjalistów z Affalterbach (siedziba AMG) oczywiście okazała się niewystarczająca. Modyfikacjom poddano praktycznie każdą sferę tego, już fabrycznie supermocnego, luksusowego SUV-a.

Brabus 900 Superblack – agresywny design
Nazwa Superblack wyraźnie zobowiązała niemieckich tunerów do tego, by to właśnie głęboka czerń akcentowała każdy fragment nadwozia tego auta, ogromne połacie malowanego na błyszczącą czerń karbonu w postaci dużego przedniego spojlera, do tego olbrzymi tylny dyfuzor, osłony błotników także z karbonu, czy przedni grill z charakterystycznymi paskami. To auto nie jest ani trochę subtelne w komunikowaniu swojej mocy. Agresywną stylistykę podkreślają potężne, lakierowane oczywiście na czarno, 24-calowe kute koła Brabus Monoblock Z „Platinum Edition”.

Brabus 900 Superblack – podkręcony do maksimum
Tunerzy z Brabusa podnieśli moc fabrycznej 4,5-litrowej jednostki V8 twin-turbo do absurdalnych 900 KM i 1250 Nm momentu obrotowego (ograniczony elektronicznie do 1050 Nm). Efekt ten uzyskano m.in. całkowicie przeprojektowując turbosprężarki. Takie parametry zapowiadają ponadprzeciętną dynamikę. Olbrzymi SUV jest w stanie uzyskać 100 km/h w czasie zaledwie 3,6 sekundy. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 310 lub 330 km/h (zależnie od wyposażenia i opon wybranych ostatecznie przez klienta). Ponadto dzięki modułowi opuszczania zawieszenia prześwit tego olbrzymiego SUV-a można zmniejszyć nawet o 25 milimetrów.

Brabus 900 Superblack – wnętrze
Oczywiście zmieniono również wnętrze, gdzie wyróżniają się ekskluzywne, ręcznie wykonane elementy stylistyczne Brabus Masterpiece z karbonowymi akcentami i specjalnym pikowaniem foteli Brabus „Seashell Diamond”. Cena? Skromne 564 462 euro.

Brabus 900 Superblack – galeria
Przy okazji zobaczcie inny projekt niemieckich tunerów. Brabus modyfikuje też jednoślady, czego dowodem jest Brabus 1300 R Edition 23.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: