
Bonneville T120 Ace – stworzony na cześć pierwszej generacji cafe racerów i Ace Cafe
W 2019 roku Triumph wprowadza na rynek niepowtarzalny model w limitowanej edycji, Bonneville T120 Ace, stworzony na cześć pierwszej generacji cafe racerów, a także legendarnej londyńskiej Ace Cafe, która bez wątpienia jest szczególnym miejscem, symbolicznym domem motocykli, przepełnionym atmosferą brytyjskich klasyków.
Nowy Bonneville T120 Ace to powtórzenie sukcesu modelu Thruxton Ace z roku 2015, z zachowaniem minimalistycznego stylu pierwszej generacji motocykli cafe racer. Stworzony, by przywodzić na myśl hasło motocyklistów „Head down-hold on” („Głowa w dół-trzymaj się”) oraz czerpać radość z każdej wizyty w symbolicznym domu nowoczesnych klasyków Bonneville, którym jest legendarna kafejka motocyklowa Ace Cafe. Bonneville T120 Ace to manifest unikalności i prawdziwego stylu, jedyna w swoim rodzaju przepiękna wersja Bonneville T120 Black.
Wysokoobrotowy silnik o pojemności 1200 cm3
Prawdziwy charakter modelu Bonneville T120 podkreśla wysokoobrotowy, 8-zaworowy, rzędowy silnik o pojemności 1200cm3.Stworzony z myślą o miłośnikach nowoczesnej klasyki, dostarcza natychmiastowy moment obrotowy, osiągając 105 Nm przy 3100 obr./min. – zaskakująco aż o 54% więcej niż w poprzedniej generacji.
Dzięki niesamowitej precyzji i natychmiastowej reakcji przepustnicy za sprawą kolejnej generacji systemów Ride-by-wire oraz sterowania silnikiem, sześciobiegowy silnik Bonneville 270 ° o pojemności 1200 cm3 zapewnia charakterystyczny, liniowy przekaz mocy. Profil silnika został pięknie dopracowany, zawierając kluczowe elementy legendarnych motocykli Bonneville z lat 60-tych, które z wyczuciem, zostały wkomponowane z zachowaniem kultowego stylu.
Za stylową obudową silnika 1200, kryje się najnowocześniejszy system chłodzenia cieczą, starannie zintegrowany z całym motocyklem, z zachowaniem minimalistycznego stylu, zmniejszający ilość emitowanych spalin oraz zwiększający wydajność paliwa – aż o 13% większa niż w poprzedniej generacji. W połączeniu z wydłużonym okresem dokonywania przeglądu technicznego co 16000 km, przyczynia się w zdecydowany sposób do obniżenia kosztów eksploatacyjnych i utrzymania pojazdu. Dodatkowo, efekt wizualny wydechu zaprojektowanego w eleganckim stylu, w konwencji „prostych, przejrzystych linii” został osiągnięty poprzez inteligentne zamaskowanie rury wydechowej z ukrytym katalizatorem. Dostarcza prawdziwy brytyjski ryk silnika typu twin, z bogatym warkotem, który w pełni oddaje charakter modelu T120, na poziomie jakiego oczekujesz.
Relaksujące i wyrafinowane prowadzenie
Bonneville T120 został wyposażony w dedykowane ustawienia zawieszenia i podwozia dla relaksującej i udoskonalonej codziennej jazdy, niezależnie od tego czy podróżujesz z pasażerem, czy tylko sam na sam z motocyklem.
Połączenie dynamiki jazdy, zwrotności i stabilności przejawia się w wygodnym siedzeniu i dostosowanym skoku zawieszenia, aby cieszyć się beztroską jazdą. Relaksująca pozycja jazdy, podgrzewane manetki w standardzie, stopka centralna i uchwyty dla pasażera. Edycja Ace jest wyposażona w funkcje, które przedstawiają maksymalny poziom komfortu oraz praktyczności.
Oryginalna stylistykaZainspirowany legendarnym modelem Bonneville 59’, model BonnevilleT120 Black został stworzony aby kultywować legendarny styl, detale i cechy swojego prekursora. Począwszy od ogólnej sylwetki, rzeźbionego, opływowego zbiornika paliwa poprzez przepiękne emblematy, oświetlenie oraz niesamowite zegary, model T120 Black bez wątpienia pięknie ewoluował, stając się ponadczasowy.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Piękny!