
BMW tworzy zieloną przestrzeń w środku Warszawy – 2 edycja „Miasto i Ogród”
Już w weekend 6 -7 czerwca druga edycja projektu „Miasto i Ogród” zasilanego przez markę BMW i stworzy zieloną przestrzeń dla mieszkańców Warszawy. W tym roku projekt będzie realizowany na Płycie Głównej przed wejściem do Pałacu Kultury i Nauki w ramach cyklu wydarzeń „Plac Defilad”, których ideą jest zmiana tego miejsca w przyjazną dla mieszkańców przestrzeń.
W poprzednim sezonie „Miasto i Ogród” na terenie dawnej Fabryki Norblina odwiedziło ponad 3 tysiące osób. Tym razem warszawiacy znów będą mogli uprawiać własne warzywa, zioła i hodować kwiaty w samym sercu miasta, na Placu Defilad. W ramach „Miasta i Ogrodu” tradycyjnie wiele atrakcji towarzyszących: Stowarzyszenie ArtAnimacje zorganizuje cykl warsztatów o najnowszych miejskich trendach, a Towarzystwo Inicjatyw Twórczych ę poprowadzi programy animacyjne dla dzieci i seniorów. Miłośnicy innowacyjnych rozwiązań w motoryzacji będą mogli przetestować elektryczne BMW i3.
„Miasto i Ogród” wykiełkuje podczas pierwszego czerwcowego weekendu, 6 -7 czerwca. W godzinach 10 – 16 wszyscy chętni będą mogli zasadzić zioła, kwiaty, warzywa i owoce przy wsparciu i doradztwie profesjonalnego ogrodnika, wykorzystując dostępne na miejscu narzędzia i sadzonki. W miejskim ogrodzie BMW będzie można także posiadać własny ogródek. Osoby i instytucje, które chciałyby posiadać swój imienny ogródek powinny zgłosić się przez fanpage „Miasto i Ogród” na Facebooku do 4 czerwca.
Synergia projektów „Miasto i Ogród” i „Plac Defilad” jest efektem współpracy między BMW i marką miejskich samochodów elektrycznych BMW i3, a lokalnymi władzami oraz instytucjami kultury, które w 2014 roku zainicjowały aktywizację przestrzeni miejskiej wokół Pałacu Kultury. „Plac Defilad” tworzą Miasto Stołeczne Warszawa, Teatr Studio, Bar Studio oraz Café Kulturalna, które prowadzą otwarte i bogate w wydarzenia miejsce pod Pałacem Kultury. W tym roku latem i wczesną jesienią w ramach „Placu Defilad” odbędą się koncerty oraz działania artystyczne, debaty na ważne dla mieszkańców tematy i spotkania przy 25-metrowym stole, plenerowe projekcje filmowe i niedzielne śniadania z muzyką na żywo.
Informacje o wszystkich planowanych aktywnościach na terenie „Miasta i Ogród” będą umieszczane na stronie www.miastoiogrod.pl, www.pldefilad.pl oraz profilach „Miasto i Ogród” i „Plac Defilad” na Facebooku.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: