Paula Lazarek

BMW serii 2 Coupé w kamuflażu. 374 KM pod maską

Końcowa faza przygotowań do seryjnej produkcji nowej edycji BMW serii 2 Coupé rozpoczyna się od testów dynamicznych i dostrajania systemów napędu i układu jezdnego na torze wyścigowym.

W procesie rozwojowym nowego BMW serii 2 Coupé ostatecznym egzaminem dojrzałości zawieszenia, resorowania i amortyzacji, układu kierowniczego i hamulcowego są jazdy testowe i przygotowawcze na Pętli Północnej toru Nürburgring.

Ponadto testy na publicznych drogach krajowych w okolicach Monachium oraz w ośrodku testowym BMW Group w Maisach pozwalają cieszyć się dynamicznymi właściwościami jezdnymi nowego BMW serii 2 Coupé również w codziennym ruchu drogowym i w różnych warunkach.

Model ten wyposażony jest w niezwykle mocny, 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy BMW TwinPower Turbo. Błyskawicznie reagująca i szybko wchodząca na obroty jednostka generuje maksymalną moc 275 kW (374 KM) i oferowana jest w połączeniu z 8-stopniową sportową skrzynią Steptronic.

Model BMW M przenosi moc na drogę za pośrednictwem inteligentnego napędu na wszystkie koła BMW xDrive. 

Statyczna sztywność skrętna została zwiększona o około 12 procent w stosunku do poprzedniego modelu, między innymi dzięki zastosowaniu wzmocnień w tylnej części pojazdu.

Oprócz charakterystycznej dla tego modelu dokładki przedniego zderzaka, przedniego splittera i zasłon powietrznych, również deflektor, osłony zbiornika paliwa i tylnej osi, a także dopasowany do strumienia powietrza kształt wzmocnień podwozia, wg producenta zapewnia redukcję wyporu na przedniej osi o 50 procent w porównaniu z poprzednim modelem.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze