BMW prosto z paddocku
Czy tylko dziewczyny z paddocków mają możliwość noszenia odzieży sygnowanej znakami firm motoryzacyjnych? Jak się okazuje – niekoniecznie. Firma BMW Motorrad Motorsport wypuszcza na rynek kolekcję ubrań dla swoich fanów.
![]() |
fot. BMW
|
![]() |
fot. BMW |
Przedsięwzięcie to wiąże się bezpośrednio z wieloletnią tradycją uczestnictwa teamów BMW w różnego rodzaju wydarzeniach motoryzacyjnych, a przede wszystkim w World Superbike Championship (WSBK), w którym zawodnicy niemieckiego teamu Leon Haslam i Marco Melandri nieraz trafiali już na podium.
Ekipa teamu, ubrana w odzież z logo BMW, rzuca się w oczy nawet w momentach wytężonej pracy i zamieszania na paddocku.
Teraz firma udostępnia kolekcję również dla swoich fanów (i fanek).
Poszczególne elementy garderoby zostały zaprojektowane przez Manuellę Raffaeta, bliżej znaną entuzjastom WSBK jako partnerka zawodnika Marco Melandriego. Już teraz jej projekty możecie zobaczyć na oficjalnej stronie firmy BMW w zakładce Motorsport Collection Showroom. Zakres produktów obejmuje m.in. kurtki, t-shirty i czapki.
![]() |
fot. BMW |
Przewodnie motywy kolorystyczne to biel, czerwień i granat.
Odzież dostępna jest zarówno w rozmiarach męskich, jak i kobiecych.
Więcej w showroomie BMW.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: