BMW C Evolution – nowy skuter elektryczny
Bawarski producent coraz mocniej inwestuje w segment pojazdów zasilanych elektrycznie. Po linii samochodów przyszedł czas na jednoślady. Właśnie zaprezentowano nową serię skuterów o nazwie C Evolution.
Nowy skuter BMW C Evolution będzie oferowany w dwóch wersjach. Pierwsza będzie oznaczona jako Long Range. Zastosowano w niej baterię wyprodukowaną w tej samej technologii, co w modelu i3. Akumulator o pojemności 97 Ah pozwala na przejechanie 160 km. Maksymalna moc jednostki to 26 KM, która chwilowo może zostać podniesiona do 47 KM. Prędkość maksymalna to 130 km/h. Od 0 do 50 km/h rozpędza się w 2,8 sekundy.
Drugi wariant ma spełniać wymogi obwarowane przepisami dotyczącymi kategorii A1. Moc maksymalna ciągła wynosi 15 KM, a prędkość maksymalna to 120 km/h. Na pełnym ładowaniu przejedzie około 100 km.
Lista seryjnego wyposażenia zawiera wielofunkcyjny wyświetlacz TFT, światła LED do jazdy dziennej, kierunkowskazy LED, komputer pozwalający wybrać kilka trybów jazdy, ABS oraz hamowanie z odzyskiwaniem energii. Pod siedzeniem można schować pełnowymiarowy kask.
Oficjalna prezentacja C Evolution już za dwa tygodnie podczas Paris Motor Show 2016. Producent nie ujawnił jeszcze cen, ale można się spodziewać, że wyniosą one co najmniej 15 tys. euro.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: