Bilet iTaxi - nowa usługa już w appmarketach

Bilet iTaxi - nowa usługa już w appmarketach

10 grudnia 2019
Zmieniony design i intuicyjny ekran zamawiania przejazdu to główne nowości aplikacji, które pojawiły się w zupełnie nowej odsłonie iTaxi 4.0, która właśnie trafiła do sklepów Google Play i App Store. Co wyróżnia najnowsze oprogramowanie iTaxi?

W aktualizacji, która właśnie trafiła do appmarketów,  pojawiła się zupełnie nowa usługa - Bilet iTaxi. To dzięki niej cenę za cały przejazd poznamy jeszcze przed złożeniem zamówienia i będzie taka sama przez całą podróż. Najważniejszym wyróżnikiem Biletu iTaxi  jest wyliczanie ceny bez stref i taryf przez całą dobę.

Jak skorzystać z Biletu iTaxi:

  • jeśli jesteśmy nowymi użytkownikami, ze sklepu Google Play lub App Store, pobieramy aplikację iTaxi i przechodzimy przez prosty proces rejestracji. Stali użytkownicy aktualizują aplikację iTaxi na swoich smartfonach,
  • następnie na głównym ekranie obok aktualnej lokalizacji pasażera, którą aplikacja sama rozpozna,  wpisujemy adres docelowy i klikamy „dalej”,
  • na kolejnym ekranie pojawi się kafelek biletu wraz z ceną,
  • w ostatnim kroku klikamy przycisk „zamów”.

Usługa w chwili obecnej  dostępna jest tylko dla klientów indywidualnych w Warszawie i działa tylko przy włączonej płatności mobilnej w aplikacji. Stopniowo będzie powiększany zasięg miast, w których Bilet iTaxi będzie dostępny.

W porównaniu do oferowanej przez przewoźników tzw. „ceny gwarantowanej”, która może ulec zmianie w przypadku nieprzewidzianych sytuacji na drodze, cena Biletu iTaxi jest zawsze stała. Oznacza to, że opłata za podróż nie zmieni się nawet wtedy, kiedy na drodze pojawi się wzmożony ruch, korki czy wypadek.

Nowa wersja iTaxi to kolejny etap konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju firmy. W maju 2019 roku w aplikacji pojawiła się możliwość podróżowania bez konieczności posiadania konta użytkownika oraz usługa kursu na żądanie, dzięki której użytkownicy mogą skorzystać z pojazdu iTaxi, znajdującego się na postoju, bez wcześniejszego zamawiania podróży przez aplikację czy infolinię jednocześnie dając pasażerowi możliwość dodania takiego przejazdu do swojego konta.

W lipcu iTaxi nawiązało współpracę z Blikiem, udostępniając klientom ten popularny rodzaj płatności. We wrześniu wdrożono ułatwienie dla osób z zaburzeniami wzroku, wykorzystujące technologię Voice Over. Ponadto, z początkiem października iTaxi rozpoczęło współpracę z SkyCash, dzięki której użytkownicy platformy zyskali dostęp do przejazdów taksówkarskich w jednym miejscu.

iTaxi 4.0. dostępne jest na urządzenia z systemami iOS i Android. Natomiast osoby, które aplikację mają zainstalowaną na swoim smartfonie, mogą już ją zaktualizować.

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy!