Bernie Ecclestone chce kobiet na polach startowych
Niedawno ujawniona została treść listu, który szef Formuły 1 wysłał w 2013 roku do Cyrila Abiteboula, ówczesnego szefa zespołu Caterham.
– Przypominam, że jeśli to możliwe, przepustki na pola startowe powinny być przeznaczone dla celebrytów, znaczących osób lub, jak zawsze, bardzo urodziwych kobiet. To nie jest kwestia sportowa, lecz część show-biznesu Formuły 1 – napisał Bernie Ecclestone.
Biuro Brytyjczyka podobno odmówiło komentarza w tej sprawie.
Kwestia wejściówek dla fanów jest obecnie szeroko omawiana po tym, jak na znak protestu przeciwko sugerowanym kolejnym ograniczeniom wstępu fanów do paddocku, szef zespołu Ferrari Maurizio Arrivabene wraz z kilkoma członkami swojej ekipy spędził dzień testów w Barcelonie wspólnie z kibicami na trybunach.
– Słyszałem, że w Australii będą kolejne ograniczenia wejściówek na paddock, więc pomyślałem, że my powinniśmy przyzwyczaić się do chodzenia na trybuny – powiedział Włoch. – Te ograniczenia są nie do zaakceptowania. Atmosfera „ekskluzywności” nie oznacza pustego paddocku.
Nie od dziś wiadomo, że piękne kobiety, a także szeroko pojęte gwiazdy są „ozdobami” wielu wyścigów, zwłaszcza jeśli są obecne w garażach zespołów. Niektóre z nich są fanami Formuły 1, ale jak udowodnili już niektórzy dziennikarze, niektórzy nie mają pojęcia o co w tym wszystkim chodzi. Niedawno było głośno o Pameli Anderson, która przed GP USA odpowiedziała dziennikarzowi, że wolała jak „brum brum” było głośniejsze.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: