Bębenek z córką promuje foteliki Recaro
Nie pierwszy raz się zdarza, że kierowcy rajdowi promują bezpieczeństwo. Jednak wspólny udział w tego typu akcji marketingowej ojca i córki jest swego rodzaju nowinką. Bębenkowie wpierają Recaro i promują sklep internetowy. Za zakupy można wygrać co-drive 300-konną rajdówką Mitsubishi Lancer Evo IX.
![]() |
fot. Recaro
|
Michał Bębenek, jeden z czołowych polskich kierowców rajdowych, wraz z córką został zaproszony do wsparcia działań marki Recaro. Zakres współpracy obejmować ma działania wspierające sprzedaż i akcje marketingowe.
Pierwszym wspólnym projektem z udziałem kierowcy i jego córki, który ruszył z 1 lutego 2010 jest sklep internetowy recaro4you.pl gdzie można znaleźć od foteli wyczynowych i sportowych, poprzez fotele biurowe na fotelikach samochodowych, krzesełkach oraz wózkach dla dzieci kończąc.
– Bezpieczeństwo zarówno nas – kierowców rajdowych jak i naszych pociech musi być zagwarantowane w 100% – komentuje udział w projekcie Michał Bębenek.
Wśród pierwszych 30 osób, które dokonają zakupu w sklepie marka rozlosuje 5 zaproszeń na udział w evencie rajdowym „co-drive”, którego główną atrakcją jest przejażdżka prawie 300-konnym samochodem rajdowym Mitsubishi Lancer Evo IX z kierowcą rajdowym – Michałem Bębenkiem.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: