
Maserati zaczyna współpracę z… Barbie, by zapewnić równe szanse dziewczynkom – oto Barbie Maserati Grecale
Barbie Maserati Grecale to nowy projekt marki będącej ikoną włoskiego luksusu, która właśnie rozpoczęła współpracę z firmą Mattel.
Barbie Maserati Grecale to efekt kooperacji dwóch rozpoznawalnych marek. Tak powstał samochód inspirowany fenomenem Barbiecore. Owocem tej niekonwencjonalnej współpracy jest limitowana edycja Maserati Grecale, najnowszego SUV-a włoskiej marki.

Barbie Maserati Grecale
Barbie Maserati Grecale, jako limitowana edycja Fuoriserie (programu personalizacji), będzie dostępna na całym świecie tylko w dwóch unikatowych egzemplarzach. Jeden z nich zadebiutował właśnie w Los Angeles jako jeden z prezentów Neiman Marcus Fantasy Gifts w tegorocznym katalogu luksusowego domu towarowego Neiman Marcus. Część ceny tej amerykańskiej edycji zostanie przeznaczona na potrzeby realizacji projektu Barbie Dream Gap – globalnej inicjatywy marki Barbie, prowadzonej we współpracy z organizacjami charytatywnymi, z myślą o zapewnieniu równych szans dziewczętom i usuwaniu barier, jakie mogą spotykać je w życiu. Dodatkowe szczegóły dotyczące drugiego unikatowego egzemplarza zostaną ogłoszone w 2023 r.

Maserati Grecale
Program Fuoriserie w Maserati umożliwia miłośnikom samochodów wyrazić swoją pasję i kreatywność podczas tworzenia ich jedynego w swoim rodzaju samochodu – zgodnie z gustem właściciela.
Maserati Grecale to wersja Trofeo, z silnikiem V6 Nettuno o mocy 530 KM. Kultowy różowy odcień, zgodnie ze stylem Barbie, pokrywa niemal każdy skrawek SUV-a. Uzupełniają go jaskrawożółte akcenty, inspirowane wyścigowym dziedzictwem trójzębu.
Ozdobione logo Barbie nadwozie SUV-a jest pokryte opalizującym lakierem, który w słoneczne dni daje efekt tęczy. Utrzymane w czarnej tonacji wnętrze wyróżnia skórzana tapicerka foteli, a także skórzane wykończenie deski rozdzielczej, dywaniki i drzwi – zaakcentowane różowymi przeszyciami – oraz zagłówki z unikalną literą „B”.
Po sprzedaży SUV-a Barbie x Maserati Grecale Trofeo, do 31 marca 2023 r., firma Mattel przekaże 10% jego ceny na rzecz projektu Barbie Dream Gap.

Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: