Autoryzowany serwis będzie nas śledzić!
Producenci samochodów mają już sposób, jak przyciągnąć klientów do autoryzowanych serwisów. Już niedługo nowe samochody będą same przekazywały informacje do warsztatu o usterce. To jednak nie koniec zmian.
Dzięki wykorzystaniu nowych technologii już niebawem autoryzowany serwis będzie bardzo dobrze poinformowany o tym, co dzieje się z naszym samochodem. Do tego producenci dążą, by tak prozaiczna czynność serwisowa jak wymiana oleju czy klocków hamulcowych mogła być dokonywana wyłącznie w autoryzowanym serwisie.
Inżynierowie pracują nad tym, by tylko warsztaty zatwierdzone przez producenta mogły wprowadzać do komputera pokładowego zmiany polegające np. na resetowaniu kontrolki serwisowej i wprowadzeniu daty przeglądu.
Organizacje zrzeszające niezależne warsztaty oraz producentów części apelują do premier, aby lobbowała na rzecz otwartych systemów telematycznych w Unii Europejskiej. Dzięki temu właściciele samochodów będą mogli samemu wybrać operatora, który będzie kontrolował stan samochodu oraz kierował do warsztatu spełniającego wymagania klienta.
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: