
Audi R8 rozpadło się na pół!
Można powiedzieć, że każdy wypadek z udziałem supersamochodu jest na swój sposób spektakularny. Ten jest szczególny głównie ze względu na to, co stało się z autem w wyniku uderzenia.
Supersamochody wydają się być wyjątkowo odporne na skutki poważnych wypadków. Projektowane są tak, aby zapewnić jak największą sztywność i wytrzymałość konstrukcji, która zwykle wykonywana jest z włókna węglowego, tytanu i innych wysokowytrzymałościowych materiałów.
Takie też jest Audi R8, którego kierowca, zgodnie z prasowymi doniesieniami, odniósł tylko powierzchowne obrażenia. Kabina była więc bardzo dobrze chroniona, zważywszy, że całe auto rozpadło się na pół (silnik z tylną osią oddzielił się od części pasażerskiej).
Szczegóły zdarzenia nie są jeszcze znane, ale wiadomo, że Audi zderzyło się z dostawczym Volkswagenem, który uderzył w nie przodem. Na zdjęciach z miejsca wypadku widać, że asfalt był mokry – czyżby właściciel R8 nie opanował swojego supersamochodu?
Do zdarzenia doszło między miejscowościami Kastelbell i Latsch na północy Włoch, tuż przy austriackiej granicy. Służby przez dwie godziny oczyszczały drogę.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Audi R8 V10 budowane są w Audi Quatro oddział Heilbronn niedaleko Neckarsulm . Auto spisało się na medal -kierowca żyje
Anonymous - 5 marca 2021
Pewnie nasi je składali z dwóch
Anonymous - 5 marca 2021
Nieeęee to polscy pracownicy audi w Ingolstadt gold składali…..
Anonymous - 5 marca 2021
Wszystkie nowe auta z silnikiem z tylu są tak zaprojektowane aby sekcja silnika podczas wypadku się oderwała od monokoku, kwestia bezpieczeństwa.
Anonymous - 5 marca 2021
Takie zabezpieczenia w audi teraz robią :).