
Audi R8 rozpadło się na pół!
Można powiedzieć, że każdy wypadek z udziałem supersamochodu jest na swój sposób spektakularny. Ten jest szczególny głównie ze względu na to, co stało się z autem w wyniku uderzenia.
Supersamochody wydają się być wyjątkowo odporne na skutki poważnych wypadków. Projektowane są tak, aby zapewnić jak największą sztywność i wytrzymałość konstrukcji, która zwykle wykonywana jest z włókna węglowego, tytanu i innych wysokowytrzymałościowych materiałów.
Takie też jest Audi R8, którego kierowca, zgodnie z prasowymi doniesieniami, odniósł tylko powierzchowne obrażenia. Kabina była więc bardzo dobrze chroniona, zważywszy, że całe auto rozpadło się na pół (silnik z tylną osią oddzielił się od części pasażerskiej).
Szczegóły zdarzenia nie są jeszcze znane, ale wiadomo, że Audi zderzyło się z dostawczym Volkswagenem, który uderzył w nie przodem. Na zdjęciach z miejsca wypadku widać, że asfalt był mokry – czyżby właściciel R8 nie opanował swojego supersamochodu?
Do zdarzenia doszło między miejscowościami Kastelbell i Latsch na północy Włoch, tuż przy austriackiej granicy. Służby przez dwie godziny oczyszczały drogę.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Audi R8 V10 budowane są w Audi Quatro oddział Heilbronn niedaleko Neckarsulm . Auto spisało się na medal -kierowca żyje
Anonymous - 5 marca 2021
Pewnie nasi je składali z dwóch
Anonymous - 5 marca 2021
Nieeęee to polscy pracownicy audi w Ingolstadt gold składali…..
Anonymous - 5 marca 2021
Wszystkie nowe auta z silnikiem z tylu są tak zaprojektowane aby sekcja silnika podczas wypadku się oderwała od monokoku, kwestia bezpieczeństwa.
Anonymous - 5 marca 2021
Takie zabezpieczenia w audi teraz robią :).