Audi: już nie „przewaga dzięki technice”, a nowe hasło marki – dowiedz się jakie
Audi na nowo definiuje swoje hasło przewodnie „Vorsprung Durch Technik – przewaga dzięki technice”. Nowa kampania niemieckiego producenta wskazuje drogę do elektrycznej, cyfrowej i emocjonalnej przyszłości. Jak brzmi nowe hasło promujące markę "czterech pierścieni"?
W nowej, globalnej kampanii wizerunkowej marki, pod hasłem „Future is an Attitude – przyszłość to nastawienie”, podkreślona została transformacja w kierunku zrównoważonej i cyfrowej mobilności premium.
Swą globalną kampanią marka Audi wskazuje drogę do elektrycznej, cyfrowej i emocjonalnej przyszłości. Oprócz obecnych modeli, takich jak Audi e-tron Sportback, pojawiają się w niej także wizjonerskie pojazdy, np. Audi AI:ME, czy Audi Q4 Sportback e-tron. Reprezentują one innowacyjną siłę marki. Bohaterami są pracownicy Audi, tacy jak szef działu designu Marc Lichte, którzy są autentycznym uosobieniem postawy Audi.
Nowa kampania wizerunkowa marki to też odświeżona identyfikacja korporacyjna, przy tej okazji pokazana po raz pierwszy. Jej wygląd jest podporządkowany progresywnemu wizerunkowi marki premium. W nowym języku wizualnym widoczny będzie zredukowany, wyrazisty styl.
Najnowsze
-
Droga S10 połączy Zachodnie Pomorze z Warszawą. Jest umowa na nowy odcinek
Ponad 187 mln zł będzie kosztował nowy odcinek drogi ekspresowej S10, która docelowo połączy Szczecin ze stolicą kraju. To już siódmy odcinek tej drogi, którego wykonawcę wybrano w ciągu ostatniego miesiąca. -
Tak wygląda zakaz wyprzedzania przez ciężarówki. Zepchnął kierowcę osobówki na pas zieleni
-
Zmieniłeś już opony na letnie? Lepiej je sprawdź, bo możesz dostać 3000 zł mandatu
-
Homejacking to wyjątkowo bezczelny sposób kradzieży samochodu. Złodziej odjeżdża jak swoim
-
Rusza budowa kolejnych odcinków drogi S11. Poznaliśmy szczegóły
Zostaw komentarz: