
Aplikacja Si: wystarczy tylko zeskanować kod i twoja hulajnoga elektryczna zacznie się ładować
W ramach rozwoju eFeeder, czyli stacji ładowania hulajnóg elektrycznych, innogy Polska wprowadza możliwość obsługi ładowania za pomocą aplikacji.
Aplikacja Si jest niezwykle intuicyjna i prosta w użyciu. Wystarczy zeskanować kod QR znajdujący się przy ładowarce eFeeder. Link przekieruje nas do mobilnej strony aplikacji Si, która krok po kroku przeprowadzi przez cały proces ładowania.
Wykorzystanie aplikacji pozwala na dalszy rozwój usługi. Wśród udoskonaleń, które mogą się w przyszłości pojawić mogą być m.in.: wybór szybkości ładowania, rezerwacja miejsca czy fizyczne zabezpieczenie pojazdu przed kradzieżą. Nowe rozwiązania i termin ich wprowadzenia będą uzależnione od potrzeb klientów i użytkowników.
Stworzyliśmy ekosystem Si z myślą o wszystkich użytkownikach hulajnóg elektrycznych, którzy chcą łatwo, bezpiecznie i bezproblemowo ładować swoje pojazdy. Przyświecała nam idea budowy „systemu operacyjnego” dla ładowarek – dostępnego dla użytkowników indywidualnych, operatorów, klientów biznesowych czy miast – niezależnie, gdzie i jaką hulajnogę chcemy naładować – tak jak dziś samochodami korzystamy ze stacji benzynowych. Aplikacji nie trzeba pobierać – cały proces jest maksymalnie krótki i intuicyjny, oparty o kody QR i mobilna stronę internetową. Już teraz pracujemy na rozbudową Si o kolejne funkcjonalności i rodzaje pojazdów – mówi Łukasz Banach Co-founder spółki JedenŚlad (właściciela aplikacji Si).
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: