
Antje Schüßler awansuje w Mazda Motor Europe. Jakie stanowisko będzie zajmować?
Branża motoryzacyjna przechodzi poważną transformację. I nie, nie mówmy tu tylko o elektryfikacji jednostek napędowych. Coraz częściej w męskim świecie motoryzacji, pierwsze skrzypce zaczynają grać kobiety. Niedawno informowałyśmy, że w zarządzie General Motors zasiada więcej kobiet niż mężczyzn, a dziś dowiadujemy się, że kolejna przedstawicielka płci pięknej przejmuje kierownicze stanowisko.
Mazda Motor Europe ogłosiła dzisiaj, że Antje Schüßler zostanie nową wiceprezes działu HR Europe. Antje Schüßler zastąpi na tym stanowisko Bruno L. Müllera, który po 30 latach pracy w Mazdzie przeszedł na emeryturę.
Antje Schüßler z wykształcenia jest prawnikiem i to właśnie w kancelarii prawnej w Niemczech rozpoczynała swoją karierę. Do Mazda Motor Europe dołączyła w 2006 roku. Podczas swojej dotychczasowej pracy w Mazdzie Antje była zaangażowana w wiele projektów na poziomie globalnym, europejskim i lokalnym, w tym jako tymczasowa dyrektor HR i dyrekcji generalnej Mazda Motors Deutschland w latach 2018/2019. Równolegle uzyskała tytuł magistra psychologii biznesu, uzupełniając tym samym swój profil specjalistki do spraw HR.
Antje Schüßler nie kryje podekscytowania czekającymi ją na nowym stanowisku wyzwaniami:
To bardzo ekscytujący czas dla przemysłu motoryzacyjnego w Europie i jestem niezwykle dumna, że mogę objąć tę nową rolę w czasie rozwoju działalności Mazdy w Europie. Nie mogę się doczekać, by pomóc w kontynuacji sukcesu Mazdy w Europie.
Przeczytaj też: Test Mazda 6 2.5L Skyactive-G 194 KM – w japońskim stylu
Yasuhiro Aoyama, prezes i dyrektor generalny Mazda Motor Europe, dodał:
Ponieważ branża motoryzacyjna nadal przechodzi poważną transformację, jesteśmy bardzo szczęśliwi, że w Antje mamy silnego i pozytywnego lidera HR, który przygotuje nasze zespoły na przyszły sukces!
Przeczytaj też: „Samochód walizkowy” Mazdy – dlaczego nigdy nie rozważano produkcji masowej tego „dzieła”?
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: