Alfa Romeo Tonale – znamy pełny polski cennik. Ceny startują od 157 tys. zł
W pierwszych tygodniach sprzedaży Alfa Romeo Tonale była dostępna wyłącznie dostępna w specjalnej, startowej wersji. Włoski SUV doczekał się już pełnego cennika. Znamy cenę wszystkich wersji dostępnych w ofercie. Znajdziemy tam nawet silnik Diesla.
Alfa Romeo Tonale to model, na który czekali wszyscy fani włoskiej marki. Średniej wielkości SUV w końcu uzupełnił lukę w bardzo popularnym segmencie rynkowym. Nowy samochód ma duże aspiracje do otarcia się o segment premium, co odzwierciedla świeżo ujawniony cennik.
Zobacz: Alfa Romeo Tonale. Ile kosztuje włoski SUV w specjalnej wersji?
Klienci mogą wybierać spośród jednego z trzech silników: dwóch jednostek benzynowych z układem miękkiej hybrydy oraz diesla. Ten ostatni wariant pojawi się na rynku dopiero we wrześniu. Ciekawostką jest automatyczna skrzynia biegów oferowana w standardzie. W Przypadku silników benzynowych ma siedem, a w dieslu sześć przełożeń.
Alfa Romeo Tonale – polski cennik
1.5 T4 130 KM + 20 KM (MHEV) - od 157 tys. zł
1.5 T4 160 KM + 20 KM (MHEV) – od 187 tys. zł
1.6 JTD T4 130 KM - od 157 tys. zł
Silnik diesla z podstawowym wyposażeniem kosztuje tyle samo, co wersja benzynowa. Włoska marka oferuje cztery poziomu wyposażenia plus specjalny wariant – Edizione Speciale – przygotowane z okazji premiery modelu, w ofercie tylko do 15 czerwca 2022 roku.
Alfa Romeo Tonale – wyposażenie standardowe
Alfa Romeo Tonale w podstawowej wersji wyposażenia Super jest dostępna od 157 tys. złotych i obejmuje m.in.: tempomat z inteligentnym asystentem prędkości, aktywny system hamowania awaryjnego z funkcją wykrywania pieszych, autonomiczny system awaryjnego hamowania, system rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości, system wykrywania zmęczenia kierowcy, czujnik zmierzchu, automatyczne światła drogowe, system utrzymania pasa ruchu, pełne oświetlenie LED, cyfrowe zegary, czujnik deszczu, zapłon bezkluczykowy, automatyczna klimatyzacja 2-strefowa, system Alfa DNA z wyborem trybów jazdy, multimedia z ekranem 10,25 cala z Apple CarPlay i Android Auto, 18-calowe felgi
Najpopularniejsza wersja wyposażenia Sprint jest dostępna od 168 tys. złotych i oferuje dodatkowo następujące elementy: adaptacyjny tempomat, przednie i tylne czujniki parkowania, przyciemniane szyby, elektryczna klapa bagażnika, składane lusterka, bezkluczykowy dostęp do pojazdu, fabryczna nawigacja.
Bogata wersja TI kosztuje od 187 tys. zł i zawiera dodatkowo: ambientowe oświetlenie, matrycowe reflektory Full LED, czarne wstawki nadwozia, bezdotykowe otwieranie tylnej klapy, kamera cofania, 18-calowe felgi z ciemnym wykończeniem.
Topowa wersja Veloce jest dostępna od 198 tys. zł. W tym wydaniu samochód jest dodatkowo wyposażony w aluminiowe nakładki na pedały i listwy progowe, czarne ramki szyb, zaciski hamulców Brembo lakierowane na czerwono, aluminiowe manetki do zmiany biegów, sportowe zawieszenie DSV, 19-calowe felgi.
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: