
Alfa Romeo Stelvio Veloce Ti – nowy wariant na 2021 rok o wyjątkowej urodzie
Alfa Romeo Giulia i Stelvio na rok modelowy 2021 zostały odmłodzone, a polski importer zaoferował nowe wersje wyposażenia. Pojawia się na w gamie także nowa, urodziwa odmiana Stelvio.
W Alfie Rome Stelvio na nowy rok FCA zaoferowało właśnie 21-calowe felgi aluminiowe – do tej pory występowały one z obręczami o rozmiarze nie większym niż 20 cali. Nowe felgi dostępne są zarówno w kolorze srebrnym, jak i z oksydowanym wykończeniem, a także w specjalnej wersji zarezerwowanej wyłącznie dla wariantu Quadrifoglio.
Nowinka jest jednak wariant Veloce Ti, łączący sportowe wyposażenie, z urodziwymi dodatkami. Skrót „Ti” pochodzi od słów „Turismo Internazionale” i zawsze był stosowany w odniesieniu do modeli z najwyższej półki o typowo włoskiej elegancji, natomiast „Veloce” („szybki”) nawiązuje do wysokich parametrów i doskonałych osiągów.
Wersja wyposażenia Veloce Ti w standardzie oferuje bogate wyposażenie oraz technologię z topowej odmiany Quadrifoglio, z którą Veloce Ti dzieli wspólne elementy zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Pojawia się więc tylny zderzak ze specjalną dolną osłoną, nadkola lakierowane w kolorze nadwozia oraz aluminiowe łopatki do obsługi automatycznej skrzyni biegów, przytwierdzone do kolumny kierownicy.
Stelvio Veloce Ti wyróżnia się 21-calowymi, pięciootworowymi felgami aluminiowymi z oksydowanym wykończeniem, które debiutują właśnie w tej wersji, a następnie będą oferowane również w innych wariantach wyposażenia. Wnętrze nawiązuje do odmiany Quadrifoglio, ze sportowymi fotelami wykończonymi skórą i Alcantarą, czarną podsufitką oraz elementami z prawdziwego włókna węglowego. Ciemne akcenty widoczne są również na zewnątrz samochodu w postaci czarnych obramowań szyb, grilla i lusterek oraz przyciemnianych szyb i emblematów „Stelvio”, „Q4″, a także „Veloce Ti”.
Alfa Romeo Stelvio Veloce Ti dostępne jest z silnikiem benzynowym 2.0 turbo o mocy 280 KM lub turbodieslem 2.2 o mocy 210 KM – oba zestawiono z 8-biegową przekładnią automatyczną i napędem na cztery koła Q4. 4-cylindrowe jednostki Stelvio Veloce TI zostały w całości wykonane z aluminium, a wał napędowy – z włókna węglowego.
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Zostaw komentarz: