Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio po liftingu. Co się zmieniło?
Ta prezentacja była nieco inna niż zazwyczaj - nie było efektów świetlnych, kłębów dymu. Podczas wideokonferencji zaprezentowano wersje na 2020 rok Giulii i Stelvio Quadrifoglio. Producent zapowiedział, że zmiany nie wpłynęły na sportowy charakter zawieszenia i silnika. Zobaczcie, co nowego oferuje nam Alfa Romeo!
Pod maską znajdziemy potężny silnik 2,9 V6 Bi-Turbo, wykonany w całości z aluminium i mogący uwolnić aż 510 KM z maksymalnym momentem obrotowym 600 Nm przy 2500 obr/min. Każda Quadrifoglio jest wyposażona teraz w szereg systemów wpływających na słynne „emocje” w trakcie jazdy: aktywne zawieszenie AlfaTM Active Suspension, selektor AlfaTM DNA Pro z trybem RACE, aerodynamiczny wysuwany spoiler AlfaTM Active Aero splitter w Giulii.
„Doznania akustyczne” zapewnia nowy układ wydechowy Dual Mode z czterema końcówkami wydechu. Klient będzie miał możliwość doposażenia swojej Giulii i Stelvio Quadrifoglio w nowy układ wydechowy Akrapovič.
Nowością jest też nowe wykończenie kierownicy i dźwigni zmiany biegów obszyte skórą oraz nowa kolorystyka pasów bezpieczeństwa teraz dostępnych nie tylko w kolorze czarnym, ale do wyboru również w kolorze czerwonym lub zielonym.
Standardem od zawsze są sportowe fotele w połączeniu skóry i Alcantary, a opcjonalnie można doposażyć wersję Quadrifoglio w kubełkowe fotele Sparco ze szkieletem z włókna węglowego.
Jeśli chodzi o nowości stylistyczne nadwozia, w Giulii i Stelvio Quadrifoglio wprowadzono nowe tylne przyciemniane światła LED oraz nowe, błyszczące, czarne wykończenie przedniego scudetto i logotypów w kolorze Dark Miron. W Stelvio debiutują również nowe 21-calowe felgi, dedykowane dla wersji Quadrifoglio.
Nowa technologia pokładowa zastosowana w Quadrifoglio MY20 obejmuje całkowicie nowy system informacyjno-rozrywkowy z 8,8-calowym centralnym wyświetlaczem dotykowym, z zestawem połączonych usług i przeprojektowanym interfejsem.
Wśród nowych funkcji Quadrifoglio znajdują się Performance Pages, dedykowane ekrany, które pozwalają sprawdzić w rzeczywistym czasie status samochodu: temperaturę głównych urządzeń mechanicznych, rozkład momentu obrotowego, ciśnienie turbo i moc wykorzystywaną w czasie rzeczywistym, a także chronometry cyfrowe do pomiaru przyspieszenia i maksymalnej prędkości.
Wraz z Giulią i Stelvio MY20 debiutuje pełny zestaw nowych zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy ADAS 2, zapewniając bardziej autonomiczną jazdę samochodem. Główne nowoczesne systemy bezpieczeństwa zastosowane w modelach Quadrifoglio MY20 to: Lane Keeping Assist (aktywny system utrzymywania pasa ruchu),Active Blind Spot Assist (aktywny asystent martwego pola),Active Cruise Control (aktywny tempomat),Traffic Sign Recognition and Intelligent Speed Control (system rozpoznawania znaków drogowych i kontroli prędkości),Traffic Jam Assist and Highway Assist (system wspomagający jazdę w korku i na autostradzie) oraz Driver Attention Assist (asystent wspomagania koncentracji).
Najnowsze
-
Jeden jechał za szybko, drugi wymusił – kto jest winny w tej sytuacji?
Niebezpieczna sytuacja i spór dwóch kierowców, którzy są przekonani do swoich racji. Który z nich powinien dostać mandat? -
Co z nowym podatkiem dla kierowców? Rząd ma nowy plan, jak uderzyć nas po kieszeni
-
Minister Gawkowski stracił samochód za 100 tys. zł. Oszukali go metodą „na bliźniaka”
-
Ile samochód przejedzie na rezerwie? Ile pojadę z zasięgiem 0 km?
-
Znaki C-5 oraz D-3 wyglądają prawie identycznie, ale kierowca nie może ich pomylić
Zostaw komentarz: