
2016: najlepszy sezon motocrossowy dla Joanny Miller
Joanna Miller sezon 2016 może zaliczyć do najlepszych od 4 lat. Udało się zrealizować wszystkie cele i uniknąć kontuzji. Wszystkie starty były bardzo udane zarówno te na arenie międzynarodowej jak i w Mistrzostwach Polski.
W Mistrzostwach Świata w klasyfikacji generalnej Joanna zdobyła 14 miejsce, mimo braku startu w pierwszej rundzie i problemów w przedostatniej. Lecz należy spojrzeć również na poszczególne rundy. Szczególnie te we Francji i we Włoszech warte są spojrzenia. Uzyskane lokaty 6 i 9, pokazują że jakie miejsca są w jej zasięgu. W pierwszym historycznym Pucharze Europy rozgrywanym w Cieszynie Joanna wywalczyła podczas trzech wyścigów 5 lokatę. Walka była bardzo zacięta i z całej Europy na maszynie startowej pojawiło się około 15 bardzo dobrych zawodniczek, które są obecne również w Mistrzostwach Świata.
Od przyszłego roku w kalendarzu motocrossowym pojawia się nowość Mistrzostwa Europy Kobiet. A niestety rok ma tylko 52 tygodnie. Dlatego Joanna musiała podjąć ciężką decyzję gdzie będzie startować, czy skupia się na startach międzynarodowych czy ważne są Mistrzostwa Polski. Były to ciężkie dyskusje i dylematy czy na pewno da radę to unieść finansowo. Dlatego możemy jako #MillerTeam ogłosić, że w przyszłym roku Joanna Miller będzie startować w pełnym cyklu Mistrzostw Świata i Mistrzostw Europy. Z tego też powodu odpuszcza Mistrzostwa Polski w klasie Kobiet i skupia się na startach zagranicznych. Wspierać ją będą w kolejnym sezonie Duust KTM, Human Therapy, Penrite, KW Race Wear, 4ride.pl, SM Stickers oraz Acerbis Polska / Moto Ars.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: